Voodoo 3 3k draait op 0 MHZ!

Pagina: 1
Acties:

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08 13:34
ik wil mn voodoo 3 3000 AGP overklokken, en heb via tweakerfiles.com een prog gehaald, wat een overclocking tabblad in je display settings zet.
Als ik dat geinstalleerd heb krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/brakenhoff/voodoo0mhz.jpg

En die schuif kan ik niet van 0 MHZ afkrijgen!

ik heb de nieuwste drivers voor de kaart geinstalleerd.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?

iracing profile

Verwijderd

ik weet een veel beter programmatje hier http://www.3dfxfiles.com/download.asp?Name=926 ok als je daar heen gaat en het installeerd moet je probleem opgelost zijn ( ik daenk dat hij je voodoo kaart niet kan zien athans de snelheid daarom geeft hij 0 mhz als het echt 0 mhz zouw zij start je pc volgens mij niet op ) mijn loopt op 171 mhz >:)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>uw grafiekklok[/quote]ik denk dat ik al weet waar het probleem ligt :+ :D

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Made in Belgium®

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• Raimond613
ja de vertaling van dat programmaatje is een beetje vaag, ze hebben zeker een of andere belg ingehuurd :)

Ik zal dat andere programma effe proberen, ik hou je op de hoogte.

iracing profile

• Raimond613
goed, ik heb dat andere programma geprobeerd, zonder succes :(
Als ik dat tabblad van dat ouwe prog weghaal, en ik start opnieuw mn PC op, is ie gewoon weer terug...
En als ik via dat nieuwe prog de snelheid verhoog (want dat lukt wel) en ik start opnieuw op, staat de snelhied weer gewoon op 166 MHZ !
Andere ideeen?

iracing profile

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Tuurlijk heb ik een idee POWERSTRIP genaamd :)

Kun je hier halen:
www.3dfiles.com/utility/powerstrip.shtml

Ik heb zelf een v3-2000 gehad en die liep met een 486 koelertje er op op 195Mhz stabiel!! Maar ik had hem op 185Mhz lopen want heb er al eens 1 gemold dus wou ik niet nog een keer :(

Eppie

Verwijderd

Weet ik denk dat ik het weet volgens mij wil je voodoo kaart om een of andere reden niet worden herkend daar heb je nog een laaste programmatje dat je het zelf allemaal kan instellen hier http://www.voodoo-now.com/
het heet voodoo tweaker 2.7 gebreuk ik zelf is een doed progje als het teminsete werk !

ik heb ook power stripgedouwnload aleen als ik het installer gaat het programaatje mijn vernieuwingsfrequentie veranderen en al mijn beeld instelligen wat kan ik er tegen doen :?

• Raimond613
ik vind powerstrip een vaag programmaatje...
maar ik zal die andere nog effe proberen.
iemand nog een idee hoe ik van die ouwe tabbladen af kan komen?

iracing profile

Pagina: 1