Toon posts:

nieuwe telefoon maar welke???

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij iets aanraden. ik heb nu een 6210 en wil eigenlijk wel een stapje beter. het probleem is dat het niet teveel mag kosten. heb gekeken voor de 681 telefoon, maar dan moet ik dik 300 euro bijbetalen en dat vind ik iets teveel van het goede. heeft er iemand tips voor een telefoon n00b?

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-03 15:44

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Zoek eens wat foldertjes af naar aanbiedingen zou ik zeggen. Telefoons samen met een abo. zijn al helemaal goedkoop (vaak gratis)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ze bekeken. nadeel is dat ik niet echt weet welke goed zijn. ik vertrouw de meeste verkopers ook niet. ik hoopte hier wat meningen te horen waarmee ik dan mijn keuze zou kunnen maken.

Verwijderd

Gewoon een beetje zoeken, je moet eerst gewoon kijken wat je er precies mee wilt doen en welke functies je erop wilt hebben en daarnaast abbo of pre-pay? zat vragen onbeantwoord ga dus eerst eens rustig rondkijken...

En als je verkopers niet gelooft check je toch gewoon sites zoals kieskeurig.nl, telecomvergelijker of gsmbox.com om er maar een paar te geven.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Ja, koop net als mij een Ericsson T68i.

Ga vandaag nog naar 1 van de vodafone citypoints en haal er daar 1 gratis bij een 2 jarig abbo.

Eerste 4 maanden betaal je een vodafone 180 abbo. Dat is 30 EUR de maand. En na de 4de maand kan je terug schakelen naar een goedkoper abbo. Dus of Vodafone 120 [23,50 eur.p.m] of een vodafone 60 [16,50eur.p.m] of tot een vodafone budjet [9,50eur.p.m] abbo.

Dus een mobiel van winkelwaarde 469 eur, kan je hier heel, maar dan ook heel goedkoop aankomen. :D

Vannavond heb ik um :o

w00t

• Whackit
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-03 13:33
Ik zou de 6510 nemen, is een mooie kleine telefoon en je krijgt hem tegenwoordig vaak gratis bij verschillende abo's.
Ik heb hem zelf ook en hij bevalt erg goed.

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:00

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

deze...
Afbeeldingslocatie: http://news.bbc.co.uk/olmedia/1200000/images/_1204835_man300.jpg
lekker degelijk

ff serieus: t68 is een hele leuke telefoon idd... maar dat is een 6510 ook, het is gewoon een kwestie van smaak en eisen...

suc6 met je keuze

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Topicstarter
heb gekeken. die t681 is erg mooi. ik wil als het kan ook infrarood en bleutooth. maar dat zijn geen noodzaken. ik zit nu bij dutchtone dus ik kan mijn abbo verlengen en dan ben ik veel geld kwijt aan een telefoon, maar bij vodafoon moet je weer aparte sms-bundels kopen en zijn de belkosten weer hoog. ook zit ik dan voor 2 jaar vast en over een jaar is die t68i alweer oud. dat heb ik dus liever niet. voor de rest moeten er wel aardig wat namen op kunnen

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
tja.. ik ben dus van 6210 naar t68i gegaan en het bevalt goed.. (kun je ook wel lezen in die tig andere t68i topics die lopen)..
maar als die te duur is zou ik eens gaan kijken naar de 6510 ofzo, evt de 6310i, maar dat is niet echt heel vernieuwend als je eerst een 6210 had.

Verwijderd

Topicstarter
ik zou voor die 68i meer dan 300 euro moeten betalen. vind ik wel heel erg veel. 100 heb ik er wel voor over, maar 300....

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 19:07

job

Robbie007 schreef op 11 oktober 2002 @ 14:43:

Ga vandaag nog naar 1 van de vodafone citypoints en haal er daar 1 gratis bij een 2 jarig abbo.

Eerste 4 maanden betaal je een vodafone 180 abbo. Dat is 30 EUR de maand. En na de 4de maand kan je terug schakelen naar een goedkoper abbo. Dus of Vodafone 120 [23,50 eur.p.m] of een vodafone 60 [16,50eur.p.m] of tot een vodafone budjet [9,50eur.p.m] abbo.

Dus een mobiel van winkelwaarde 469 eur, kan je hier heel, maar dan ook heel goedkoop aankomen. :D

haha jammer alleen dat je dus niet naar een goedkoper abonnement over kunt stappen. alleen naar duurdere

• StanTheMan
kan wel

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Ik heb nu 6210. Ik heb de mogelijkheid om mijn BEN abbo met een jaar te verlengen. Dan kost een 6310i €159,95 bij T for Telecom i.c.m BEN vaak.
Lijkt mij de mooiste telefoon. Ik ben het gebruik immers gewend.

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Verwijderd

Topicstarter
en hoe zit dat met de 6510?? die wordt op verschillende sites als erg goed beschreven. heeft er iemand ervaring mee??

• StanTheMan
heb er wel eens mee gespeeld..
denk ik te vergelijken met een 6210, maar dan kleiner, langere batterijtijd, blauw schermpje, en een radio
en gprs

Verwijderd

Een 6310 mag er ook wezen hor....ik moet het maar doen met een standaard mobiel. Maarja hij belt........

Verwijderd

Topicstarter
hij is dus iets beter. want die is niet zo heel erg duur. maar ik hoor erg veel over die 68i. begin helaas te tweifelen :) misschien toch maar overstappen naar vodafoon en dan maar 2 jaar vastzitten aan een telefoon.... hhmm. nog verdere tips??

Verwijderd

Ik zelf heb de 6310i gratis bij vodafone 180 1 jarig gekregen voor maar €59.95, super telefoon en handig in gebruik!

Verwijderd

Sorry foutje, niet gratis maar 59.95!!!!

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 23:28
Het is een beetje moeilijk om van hieruit in te springen op jouw smaak en eisen. Ik zal even uiteenzetten wat ik vind dat leuke goede telefoons zijn. (als je op zoek bent naar prijzen dan kun je het beste even kijken op www.belcompany.nl hier kun je namelijk de prijzen opzoeken van ieder willekeurig toestel in combinatie met ieder willekeurig abonnement)

Zoals je zelf al aangeeft: 2 jarige abo's zijn heel verleidelijk maar moet je niet doen. Gaat na een jaar je toestel stuk dan moet je heel duur een nieuwe gaan kopen.

De vraag is maar net eigenlijk waar je gevoelig voor bent bij het uitzoeken van je telefoon:
Een aantal dingen: hoe groot/klein moet hij zijn, ben je gevoelig voor een kleurendisplay, infrarood/bluetooth? , gprs?, 16 polyfone beltonen (dit is heel erg 1337)

zoals hierboven al vermeld is de 6510 een uitstekend toestel en tegenwoordig helemaal niet zo duur meer.
Nog goede toestellen vind ik: Nokia 6310i, samsung t100, ericsson T68i, 8910 (maar die zit in een andere prijsklasse).

Als je echt wat speciaals wilt dan is de Samsung t100 echt heel erg cool :9~ (deze heeft alleen geen IR en Bluetooth helaas, maar wel kleuren scherm met 4096 kleuren en Polyfonische beltonen)

edit:
ik zie alleen dat ik in mijn enthousiasme iets boven je 300 euro ben gaan zitten met die t100, maar dan heb je ook wel wat cools. Die 6510 lijkt me dan voor jou de beste optie

Succes ermee en als er nog vragen zijn..... Feel free to ask! :)

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maar je kunt ook voor de t300 gaan, is gewoon een t68 met een paar functies minder, minder mooi design, maar ook een aantrekkelijker prijs.

Verwijderd

Topicstarter
voor de t300?? die kan ik op www.belcompany.nl niet vinden klopt dit??

voor die samsung heb ik gekeken, wel erg mooi, maar hij is met een klepje. ik ken mijzelf en dat gaat betekenen dat de telefoon dan erg snel kapot gaat bij mij. voor de rest maakt het mij niet uit of hij wat groter is. liever zelfs. ook zou infrarood en bleutooth erg leuk zijn. en als ik dat zo van mijzelf lees kom ik aardig in de buurt van een 6310i. maar die is weer een beetje saaier om te zien. als er nog andere suggesties zijn hoor ik ze graag. hoopte vandaag al een ander toestel te kunnen halen...

Verwijderd

6310i heeft alles wat eigenlijk tot nu toe mogelijk is. uitgebreide functie en een betere optie dan de 6210. Mijn t68i heb ik na 1 week kunnen begraven had het helaas begeven. en de andere functie werkte ook niet optimaal!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij vertellen wat er nu allemaal beter is aan een 6310i ten opzichte van een 6210?? ik kan wel op de sites zoeken, maar ik hoor het liever van iemand die er echt mee heeft gewerkt of er ervaring mee heeft.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 15:19:
kan iemand mij vertellen wat er nu allemaal beter is aan een 6310i ten opzichte van een 6210?? ik kan wel op de sites zoeken, maar ik hoor het liever van iemand die er echt mee heeft gewerkt of er ervaring mee heeft.
6310i heeft bleutooth, is een triple band en heeft een blauw LCD. De 6210 niet. Heb er pas nog eentje meegsleept naar Amerika, werkte daar uitstekend!

Verwijderd

6310: langere standby, bluetooth, gprs, potefuelle, e-mail, java toepassingen dat heeft hij meer als de 6210 ik heb hem nu 1 maand en het werkt fantastisch!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
heeft de 6310i een blauwe display?? dat wist ik helemaal niet. zijn er voor de rest nog grote veranderingen in het menu. nieuwe dingen bijvoorbeeld?? of juist een andere structuur of zoiets??

• FireStarter
vandenhende schreef op 11 oktober 2002 @ 15:10:
Het is een beetje moeilijk om van hieruit in te springen op jouw smaak en eisen. Ik zal even uiteenzetten wat ik vind dat leuke goede telefoons zijn. (als je op zoek bent naar prijzen dan kun je het beste even kijken op www.belcompany.nl hier kun je namelijk de prijzen opzoeken van ieder willekeurig toestel in combinatie met ieder willekeurig abonnement)

Zoals je zelf al aangeeft: 2 jarige abo's zijn heel verleidelijk maar moet je niet doen. Gaat na een jaar je toestel stuk dan moet je heel duur een nieuwe gaan kopen.

De vraag is maar net eigenlijk waar je gevoelig voor bent bij het uitzoeken van je telefoon:
Een aantal dingen: hoe groot/klein moet hij zijn, ben je gevoelig voor een kleurendisplay, infrarood/bluetooth? , gprs?, 16 polyfone beltonen (dit is heel erg 1337)

zoals hierboven al vermeld is de 6510 een uitstekend toestel en tegenwoordig helemaal niet zo duur meer.
Nog goede toestellen vind ik: Nokia 6310i, samsung t100, ericsson T68i, 8910 (maar die zit in een andere prijsklasse).

Als je echt wat speciaals wilt dan is de Samsung t100 echt heel erg cool :9~ (deze heeft alleen geen IR en Bluetooth helaas, maar wel kleuren scherm met 4096 kleuren en Polyfonische beltonen)

edit:
ik zie alleen dat ik in mijn enthousiasme iets boven je 300 euro ben gaan zitten met die t100, maar dan heb je ook wel wat cools. Die 6510 lijkt me dan voor jou de beste optie

Succes ermee en als er nog vragen zijn..... Feel free to ask! :)
Kijk hier eens zou dit wat zijn?

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~r.vandelaar/03.jpg

w00t

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 13:52
Robbie007 schreef op 11 oktober 2002 @ 14:43:

Zeker weten dat het zo in elkaar steekt!?
Dit is namelijk wel een heeeel errug relaxed! :9~
Doet hoe lang duurt deze actie, ik wil deze maand iig nog een nieuwe telfoon kopen :)

Verwijderd

blauw display klopt inderdaad. het is en blijft een kanjer van een toestel!

• FireStarter
Gehaktbal schreef op 11 oktober 2002 @ 15:27:
[...]

Zeker weten dat het zo in elkaar steekt!?
Dit is namelijk wel een heeeel errug relaxed! :9~
Doet hoe lang duurt deze actie, ik wil deze maand iig nog een nieuwe telfoon kopen :)
Het steekt zo inelkaar ja. Bij citypoint leggen ze het ook zo uit.

w00t

Verwijderd

6310i / 6610 / 7210 / Soni-Ericson T68 ofzo...

wat is er mis met een 6210..., zit toch zat op..

Verwijderd

Topicstarter
ik wil wel dat blauwe hebben. is veel mooier dan dat saaie groene. ik krijg een beetje het gevoel dat ik voor die 6310 moet gaat. heeft de 6310 niet meer het probleem van het soms zomaar uitvallen?? dat hadden mijn beide 6210 toestellen wel soms. schijnt gewoon iets met de batterij te zijn.

• FireStarter
Degged waag het eens die link te veranderen naar 01 of 02 :z

Zie die post van mij hierboven :o

w00t

Verwijderd

Ik heb er nog geen enkel probleem mee gehad de 6310, werkt prima!

Verwijderd

Topicstarter
huh wat??

• FireStarter
Ja even die link veranderen :) . Ik heb niks gezegt :z

w00t

Verwijderd

Topicstarter
ik snap helemaal niet wat je bedoeld met die link veranderen? zal wel aan mij liggen :)

murphy 01 heb jij ook nog nooit gehad dat de telefoon plotseling uitviel??

Verwijderd

Met mijn 6210 wel maar de 6310 niet

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

je wilt een stapje beter zei je?

beter dan de Nokia 6-serie is er niet :)

de T68i is misschien beter qua uiterlijk, maar heeft bijna geen meerwaarde t.o.v. de 6210...
de 6510 natuurlijk ook niet (ook al vind ik dat persoonlijk qua uiterlijk de mooiste telefoon)

als je echt 'beter' wilt in de zin van een stapje verder, moet je wachten op de Samsung S100 of de Ericsson T800

maar als jouw 6210 het nog doet, waarom kijk je naar een ander dan?
je betaalt sowieso weer elke maand minimaal 20/30 euro, terwijl wanneer je je gsm houdt, je abonnement gratis is (bijv. KPN 120 abbo van gsmstunter.nl)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
mijn abbo zal sowieso niet gratis zijn want ik moet gewoon een maandelijks bedrag blijven betalen. ik wil alleen geen duurder abbo. maar voor de rest is mijn 6210 een beetje gaar. vandaar dat ik een ander wil en liever iets beter ddan de 6210. de 6310i zou dus een oplossing zijn. die hebben ze alleen nog niet in de dutchtonewinkel. anders had ik deze vanmiddag mee kunnen nemen.

• Xandrios
  • Laatst online: 16:33
Loop de websites van de verschillende fabrikanten eens af. bekijk eens wat ze in het assortiment hebben.

Maak dan een keuze welke functies je graag wilt hebben, en kies de foon van je keuze :Y) :P

Oftewel: dit kun je gewoon prima zelf uitzoeken :+ .

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.