[hitman2] Crasht voortdurend.

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02 15:43
Het zit zo:

Nieuwe installatie van XP
laatste Detonator (30.82)
laatste geluidsdrivers (2.03)
Via 4in1 .42
Hitman2

Verder niks geinstalleerd. Het spel crasht voortdurend. De reden dat ik een nieuwe install heb gemaakt is omdat het spel eerst wel goed liep, daarna op een gegeven moment niet meer wilde opstarten: direct na opstarten kwam een spontane reboot.

Nu na de nieuwe XP-install loopt het spel wel weer, maar nu is het telkens tijdens het spelen: een flits van een blue screen, en dan meteen een spontane reboot.
Het gebeurt vooral tijdens het open maken van deuren (in de trainingsmissie) en soms tijdens de cutscenes.

Iemand ook die ervaring en wellicht een ID?

PS. ik heb het niet in het hitman2 maintopic gezet omdat daar alleen maar spoilers staan, ik ik wil geen enkele tip over hoe levels gespeeld moeten worden

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik heb alleen crashes gehad nog van uit het spel naar desktop dus generated a error ...

Verwijderd

In de WOS Faq staat wat je moet doen om die Reboot te voorkomen :)
Dan krijg je een 'normaal' BSOD scherm en kun je achterhalen wat er gemeld word.

Verwijderd

hoort dat niet bij "Spielerij - Problemen & Vragen" ?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:13
Dacht het ook ja ;)

SGD -> SPV

There is no magic.

• Stefke
heb die restartoptie uitgezet, maar hij lijkt nu goed te lopen, zojuist missie 1 als "silent Assasin" afgesloten :) zonder een crash.

Heb wel in de tussentijd detonator beta 40.74 (of oziets) geinstalleerd, die werkte niet goed, en toen uninstalled en 30.82 er weer opgezet, misschien is daarmee me probleem gelost.

Verwijderd

Er gaan geruchten dat het aan de EAX ligt, zet dat eens uit via eigenschappen en probeer het dan nog eens.

• Stefke
Nja, dat dacht ik ook, ik had nl. voorheen (in de vorige install van XP) wat tikje in het geluid. Nu heb ik net dus ook zonder EAX zitten spelen, missie 1, missie 2 een tijdje, geen crashes. Ik heb net de training nog eens doorlopen MET EAX en ook dat lijkt nu goed te gaan.
Mogelijk dus iets met me videokaart, misschien idd iets met EAX, maar dat merk ik nog wel dan

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:54
EAX :?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:59

Fuelke

Forza Ferrari

Environmental Audio Experience, techniek van Creative waarmee het geluid gepositioneerd wordt en waarmee je een geluid krijgt dat per ruimte aangepast is (ingame)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Het is een wonderbaarlijk ervaring jaa...EAX...ik spreek uit ervaring >:)

• Stefke
Nou ja, wonderbaarlijk...ze voegen wat echo's en andere effecten toe, meer niet. Het maakt het een beetje leuker als je in een hall loopt en het geluid is niet zo droog als buiten, maar het klinkt ook echt hol.
Maar je moet niet gaan overdrijven.

A3d, dát is een wonderbaarlijke ervaring. Maar goed, dat is een beetje offtopic.

Tot nu toe loopt het spel weer stabiel, ook met EAX.

• Stefke
Nja, toch niet. Spel crasht nog steeds. Ik krijg nu een ontzettende blue screen, die zelfs vastloopt (tekst niet helemaal 100%). Niet altijd, maar te vaak, net als je een level af wil sluiten bijv. :(

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 08:58

Paniohitus

Paniohitus

Je kan ook proberen in de settings "P5 Glove" aan te vinken. Ik weet absoluut niet wat het doet, maar de enigste crashes die ik had (het terugflitsen naar me desktop), waren nadat ik dat aangevinkt had opgelost....

BF1: Don-Panio

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-02 16:20
mijn ervaringen....of je gebruikt verkeerde no-cdcrack :heilig:
als dat neit werkt, p5 glove UIT zetten
als dat niet werkt eax uitzetten in t spel

en anders.....tis slecht voor de performance, maarja, moet je in dx de sound acceleration (hardwarematig) uitzetten

• Stefke
Ik gebruik geen noCD crack, en dat p5 staat al uit. Nu dus ook EAX helaas pindakaas. Is bij dit spel toch wel mooi.
Met p5 aan heb ik geloof ik nog niet geprobeerd, wat is dat eigenlijk

Verwijderd

Mijn spel crasht ook als ik mijn ti 4600 te hoog OC, even de core iets lager zetten en hoppa het loopt weer.

Verwijderd

mad_dog schreef op 15 oktober 2002 @ 09:53:
mijn ervaringen....of je gebruikt verkeerde no-cdcrack :heilig:
als dat neit werkt, p5 glove UIT zetten
als dat niet werkt eax uitzetten in t spel

en anders.....tis slecht voor de performance, maarja, moet je in dx de sound acceleration (hardwarematig) uitzetten
wat is p5 glove eigenlijk?

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Andere topic over hitman even lezen: P5 glove is een hardware stuk, een handschoen waarmee je virtual reality bewegingen kunt maken. Heeft niemand, dus kun je rustig uitzetten.

Verwijderd

*offtopic*

weet je toevallig ook waar die handschoen te krijgen is en hoeveel hij ong kost?
vind het toch wel interessant zoiets
Pagina: 1