Wie heeft er plaatjes van een gemodificeerd 19" rack. Ik wil zelf aan een mod beginnen en wil wat ideeen op doen.
hmm, bedenk je eigen ideeen, er zijn hier zoveel dezelfde mots, be origional, or don't be a tweaker
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
idd komop, beetje meer creatief zijn en het nuttige met het aangename samenvoegen....
of als je het echt kunt, ga searchen
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
ga gewoon es lekker brainstormen over wat je precies aan functies erbij wilt, en daarna hoe/waar je het in de rack mod. de meeste mod ideën kan je ook het beste niet meteen uitvoeren, laat ze maar een paar dagen bezinken en voor je het weet heb je iets origineels 
ik ben nu ook weer met een modje bezig die origineel zal zijn (hoop ik)
ik ben nu ook weer met een modje bezig die origineel zal zijn (hoop ik)

Valt een blauwe led onder modden
Bedoel je nou dat je zelf een 19" case wilt bouwen, of wil je er een gaan modden?
Als je er een wilt modden, plaats dan eerst een pic van je case zodat we mee kunnen denken
Als je er een wilt modden, plaats dan eerst een pic van je case zodat we mee kunnen denken
Ik ben hier bezig met een 19" mod...
Allemaal blauwe ledjes, en een blauwe neon
Allemaal blauwe ledjes, en een blauwe neon
Intentionally left blank.
Ik heb een 19" kast die niet speciaal voor een computer is gemaakt. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe de kasten eruit zien van andere mensen die zoiets hebben gedaan
ik ben al een tijdje bezig met een 19" rack en een verbouwde desktopkast 
tipje van de sluier:

cd drive was alleen om te passen
tipje van de sluier:

Je zou dat ventilatierooster (?) kunnen vervangen door een mooie fingerguard. Dat zou de starter ook kunnen doen.
Of de frontplaat helemaal uit kunnen voeren in plexiglas.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
duh! lekker origineelResistor schreef op 12 oktober 2002 @ 14:05:
[...]
Je zou dat ventilatierooster (?) kunnen vervangen door een mooie fingerguard. Dat zou de starter ook kunnen doen.
Of de frontplaat helemaal uit kunnen voeren in plexiglas.
Ik keek niet echt goed, ik dacht dat je het metaal een ander kleurtje had gegeven. Sorry.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
mmh komt me bekend voor dat idee.. waarvan toch ookalweer..tie-rep schreef op 12 oktober 2002 @ 13:59:
ik ben al een tijdje bezig met een 19" rack en een verbouwde desktopkast
tipje van de sluier:
[afbeelding]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ik denk dat je hem een jaar geleden al in mijn huis hebt zien staanReseTTim schreef op 12 oktober 2002 @ 15:01:
mmh komt me bekend voor dat idee.. waarvan toch ookalweer..
Het is idd wel enigzins hetzelfde principe, maar we hebben het tegelijkertijd bedacht.
In tegenstelling tot jouw kast, heb ik eerst een 19" rackje gemaakt. Dit omdat daar een drumbak / patchunit / compu in moet komen.
De computer heeft als taak sequencer te spelen.
Ik had nog een oude desktop kast die daar perfect in kon komen, maar moest nog een frontplate hebben. En aangezien ik nog geel plexi had staan, was dat een leuk idee, blijkbaar hebben we dezelfde gedachten over een mooie frontplate . Bij mij 'hangt' de compu inmiddels dus ook aan het plexi (of foto overigens niet).
De functie als 19" rack is dus het belangrijkste.
Dat is een verschil met jouw kast: jij gebruikt het plexi als een afdekplaat voor je case en gebruikt de rails in je kast niet om je app. vast te zetten.
Pagina: 1