Als ik de computer opstart krijg ik altijd de eerste poging een BSOD (BAD POOL CALLER, PAGE FAULT IN NON PAGED AREA of geen omschrijving). Als ik dan reboot kies ik voor Normaal opstarten en dat gaat eigenlijk altijd goed. Als hij dan eenmaal draait is er niks aan de hand.
De BSOD komt altijd na een korte knippering op het scherm (was dat niet de nvidia driver?).
Beide meldingen kunnen iets met geheugen te maken hebben, maar zou dan de Sandra Burn-in Wizzard niet ook moeten vastlopen?
Ik wacht nu op SP1 op CD en wil dan met de debugger aan de slag (geen ervaring mee, iemand nog tips?), maar ik vraag me af of iemand dit probleem kent en een idee heeft in welke richting ik moet zoeken.
Voor de mensen die de sig uit hebben staan even mijn systeem op een rij:
GA8-IHXP, P4 1.8a@1.8
512 MB infineon
Sparkle GF3Ti200 (detonator 29.42 driver)
Pinnacle Studio DV FireWire (TI chip)
netwerkkaart(Realtek)+sound(CT5880) onboard (drivers van de CD)
2*80GB IBM 120GXP
LiteOn 32/12/40 CDRW
LG 16/40 DVD
Logitech Mouseman optical (MouseWare 9.73)
HP Dj695c (MS driver)
HP Sj2200c (HP driver)
Lexmark Optra R+ en Rn, beide op IP (Lexmark 7.3.2 driver)
Dynalink 1456 UT (V92 XP driver)
Win XP Pro (voor de volledigheid: legaal)
Intel Application Accelerator: verwijderd in een poging een oplossing te vinden
UPDATE: sinds vandaag lukt het ook de tweede keer niet om gewoon op te starten (helemaal niet meer). Het laatste wat ik gewijzigd heb is Nero 5.5 installeren.
In de veilige modus naar een herstelpunt zonder Nero helpt niet.
De BSOD komt altijd na een korte knippering op het scherm (was dat niet de nvidia driver?).
Beide meldingen kunnen iets met geheugen te maken hebben, maar zou dan de Sandra Burn-in Wizzard niet ook moeten vastlopen?
Ik wacht nu op SP1 op CD en wil dan met de debugger aan de slag (geen ervaring mee, iemand nog tips?), maar ik vraag me af of iemand dit probleem kent en een idee heeft in welke richting ik moet zoeken.
Voor de mensen die de sig uit hebben staan even mijn systeem op een rij:
GA8-IHXP, P4 1.8a@1.8
512 MB infineon
Sparkle GF3Ti200 (detonator 29.42 driver)
Pinnacle Studio DV FireWire (TI chip)
netwerkkaart(Realtek)+sound(CT5880) onboard (drivers van de CD)
2*80GB IBM 120GXP
LiteOn 32/12/40 CDRW
LG 16/40 DVD
Logitech Mouseman optical (MouseWare 9.73)
HP Dj695c (MS driver)
HP Sj2200c (HP driver)
Lexmark Optra R+ en Rn, beide op IP (Lexmark 7.3.2 driver)
Dynalink 1456 UT (V92 XP driver)
Win XP Pro (voor de volledigheid: legaal)
Intel Application Accelerator: verwijderd in een poging een oplossing te vinden
UPDATE: sinds vandaag lukt het ook de tweede keer niet om gewoon op te starten (helemaal niet meer). Het laatste wat ik gewijzigd heb is Nero 5.5 installeren.
In de veilige modus naar een herstelpunt zonder Nero helpt niet.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2002 14:40 . Reden: systeem+update ]