/dev/null
hmm, nej, en pas je titel aan, dit vraagt om hele loze reacties
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
WAHAHAHAH das een goeie een - draad is een - draad ....
wat is een spilltertje ?
Ad Astra Per Aspera
wat moet ik er van maken dan
edit, ken overigens niet eens
edit, ken overigens niet eens
/dev/null
laatmaar, dat kan je zelf niet veranderen
ze bedoelen draaden.. moet natuurlijk draden zijn
maarre dit kan dicht.
ze bedoelen draaden.. moet natuurlijk draden zijn
maarre dit kan dicht.
"middelste zwarte draaden"kan worden geinterpeteert als, waar dienen ze voor
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Niks aan de hand, middelste 2 zwarte draden zijn beide GND (Ground) draden, er zijn er alleen 2 omdat dat handiger was dan 1 hele dikke 
Verder zou 't handig zijn als je in 't vervolg de Search gebruikt. En als je dan toch een topic opent neem dan even de moeite om dat in fatsoenlijk leesbaar Nederlands te doen, net zoals mensen als ik de moeite nemen om jou te helpen met je probleem
Verder zou 't handig zijn als je in 't vervolg de Search gebruikt. En als je dan toch een topic opent neem dan even de moeite om dat in fatsoenlijk leesbaar Nederlands te doen, net zoals mensen als ik de moeite nemen om jou te helpen met je probleem
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Verwijderd
mooi gezegd[b][message=15524660,noline]realart schreef op 11 oktober 2002 @ 14:12[/message]:
Niks aan de hand, middelste 2 zwarte draden zijn beide GND (Ground) draden, er zijn er alleen 2 omdat dat handiger was dan 1 hele dikke
sorry voor mijn slechte nederlands van daar net in de titel zowel in de post, ik kan natuurlijk wel beter, maar had een beetje haast met typen
, daarom was ik zou onduidelijk....
ik wist niet zeker of het zou uitmaken als er 5 volt Gr terug gaat via de kabel waar ook de 12 volt Gr over heen komt, misschien dat apparaten dit niet zou fijn zullen vinden...
Maar nix aan het handje, bedankt folks
ik wist niet zeker of het zou uitmaken als er 5 volt Gr terug gaat via de kabel waar ook de 12 volt Gr over heen komt, misschien dat apparaten dit niet zou fijn zullen vinden...
Maar nix aan het handje, bedankt folks
/dev/null
Niets aan de hand, dat zijn gewoon twee parallele draden. Beetje teveel n00b en te vage posts om een goed topic te zijn.
Op slot.
Op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()