Heb xp home geinstalleerd met de opk cd. Zodat sysprep opstart en ik de pc later kan verzegelen. Nu heb ik een image file gemaakt met ghost van de opk installatie alleen nu is het probleem: De activering. Na 30 dagen werkt de ghost cd die ik van de opk installatie gemaakt heb niet meer. Er staat in het window van sysprep wel een vakje voor geactiveerd wat ik aan kan vinken maar dat doet weinig in mijn ogen is er toch een manier dat ik de cd langer als 30 dagen kan gebruiken? lijkt mij wel wat heb je anders aan een voor installatie?
Ik heb je topictitel aangepast zodat deze voldoet aan Windows Operated Systems - Policy
Zorg dat je in het vervolg direct een goede topictitel kiest.
Zorg dat je in het vervolg direct een goede topictitel kiest.
Voor zover ik weet heb je daar de professional volume versie voor nodig.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
je moet je windows installen op n pc waar de datum bv in het jaar 2005 is.
dan syspreppen, ghosten.
dan nieuwe pc de ghost laden en de datum in de bios goed zetten. (heden dus)
klaar.
succes
dan heb je gewoon 30 dagen te gaan. ook na n maand. werkt ook met home editie.
dan syspreppen, ghosten.
dan nieuwe pc de ghost laden en de datum in de bios goed zetten. (heden dus)
klaar.
succes
dan heb je gewoon 30 dagen te gaan. ook na n maand. werkt ook met home editie.
eerst kijken dan zeiken
op bovenstaande wijze dus
eerst kijken dan zeiken
Ik ben het aan het testen. maar is het niet zo dat als ik die ghost op een nieuwe pc installereer en deze binnen 30 dagen niet verzegelt word dat ie dan alvorens te verzegelen al geactiveeerd moet worden?
ummmm dat weet ik niet
volgens mij begint de teller te lopen als je de geghoste pc opstart. wat er na 20 dagen binnen sysprep gebeurt als je m verzegeld, weetik niet , dat moet je even testen helaas.
volgens mij begint de teller te lopen als je de geghoste pc opstart. wat er na 20 dagen binnen sysprep gebeurt als je m verzegeld, weetik niet , dat moet je even testen helaas.
eerst kijken dan zeiken
heb daar reeds gekeken zie er anders niks staan over dat activeren geef mij de link maar dan waarin staat hoe het zit met de activering
Alsjeblieft : http://oem.microsoft.com/worldwide/script/516555.asp
Verwijderd
Aan die link hebben de meeste mensen niks hoor. Je moet een account hebben. 
Verder vraag ik mij af, als je nou eens eerst activeert, en daarna pas een image maakt?
Of snap ik de vraag niet goed?
Verder vraag ik mij af, als je nou eens eerst activeert, en daarna pas een image maakt?
Verwijderd
Sorry, de Pro versie heeft wèl activering. Slechts de versie die door grootverbruikers bij Microsoft wordt afgenomen (bedrijven die een volume license hebben dus), heeft geen activatie.Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 20:29:
Koop de pro versie, die heeft geen activering !!
Of gebruik gewoon windows 2000
De zogenaamde Corporate Edition.
Laat dat nou net degene zijn die als een "DevilsOwn"wordt aangeduid en die door "iedereen" gebruikt wordt werd icm. de bekende FCKGW serial.
[info]Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 20:11:
de meeste mensen hebben ook geen behoefte aan een sysprep installatie. Deze wordt gebruikt voor installatie op meerdere pc's.
anyway, je kan niet activeren tijdens sysprep, de product key is op dat moment onbruikbaar. Als je daarna de key typt, en ghost, kom je in de knoop met verschillende hardwareconfiguruaties op dezelfde key.
als je de datum wijzigd, kan je elke pc apart verzegelen, en dan worden alle ID's opnieuw gegenereerd, zodat er geen problemen kunnen onstaan door verschillende Hardware en of cdkeys.
De eindgebruiker heeft zn eigen licentie om in te typen, die aan zn eigen hardware gekoppeld wordt.
[/info]
eerst kijken dan zeiken
Aangezien de poster een OPK-kit heeft, en dus als het goed is ook een account van de SB site, heeft híj wel wat aan die link, en daar gaat het toch om ?Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 20:11:
[edit]
Aan de andere kant, dan had hij misschien beter daar de vraag kunnen stellen in het forum op die site. De truuk is in ieder geval om gewoon 'verzegelen' te kiezen, en dan pas de image te maken, deze kun je dan gewoon langer dan dertig dagen bewaren.
[ Voor 0% gewijzigd door Nielson op 12-10-2002 13:45 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
Oeps! Effe geen rekening mee gehouden.Nielson schreef op 12 oktober 2002 @ 13:31:
[...]
Aangezien de poster een OPK-kit heeft, en dus als het goed is ook een account van de SB site, heeft híj wel wat aan die link, en daar gaat het toch om ?
[edit]
Aan de andere kant, dan had hij misschien beter daar de vraag kunnen stellen in het forum op die site. De truuk is in ieder geval om gewoon 'verzegelen' te kiezen, en dan pas de image te maken, deze kun je dan gewoon langer dan dertig dagen bewaren.
Daar zit iets in alleen kan ik dan geen eventuele software of drivers meer toevoegenNielson schreef op 12 oktober 2002 @ 13:31:
[...]
Aangezien de poster een OPK-kit heeft, en dus als het goed is ook een account van de SB site, heeft híj wel wat aan die link, en daar gaat het toch om ?
[edit]
Zoek en vind OOBEINFO.INI en voeg dit toe :
[StartupOptions]
OEMAuditBoot = 1
Daarna verzegelen kiezen en een image maken.
[StartupOptions]
OEMAuditBoot = 1
Daarna verzegelen kiezen en een image maken.
Pagina: 1