driver winxp voorcompaq toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:47
Ik ben naar zoek naar een winxp driver voor een toetsenbord van Compaq.
Het is model :SDM4540UL. (usb model)
Deze computer komt bij de lidl supermarkt vandaan en is een compaq presario.(er staat verder niet op wat voor type presario)
De helpdesk van Compaq stuurt me direct door na de helpdesk van de Lidl.
Deze zegt dat dit toestenbord niet geschikt is voor winxp.
Het toetsenbord werkt wel onder winxp, alleen de extra knoppen bovenaan doen niets meer en dat is natuurlijk zonde!
Zijn er mensen die weten of er een driver bestaat, want op de website van Compaq kan ik niets vinden.

alvast bedankt,

Jenk

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

waar heb je dat modelnummer gevonden op je toetsenbord ??? Heb er nl. ook één, alleen weet het modelnr. niet :/

• jenk
het model staat op de onderkant.
Model: *********

• jenk
Bedankt klukkluk voor je reactie.
Deze moet ik hebben, alleen moet je verplicht registreren en dat wil ik niet!
Zijn er nog andere mogelijkheden om eraan te komen?

Verwijderd

Het kan geen kwaad om je voor driverguide te registreren hoor, heb ik ook gedaan en absoluut geen spijt, als je veel klooit met HW zal je het vaak nodig kunnen hebben

Verwijderd

Ik heb dezelfde computer, ook in lidl gekocht. Jij hebt geen drivers nodig (want het toetsenbord werkt) maar "easy acces button support". Dat staat op je driver recovery cd van compaq (in de map \keyboard\SDM4540ul\). Daar moet je die setup runnen. Dan kan je in je configuratiescherm, onder Easy Acces Buttons, die toetsen instellen. Tenminste, zo werkte dat bij mij :)

Oh ja, moest het zijn dat je je cd kwijt bent, heb alles wat je nodig hebt hier geupload:

http://members.lycos.nl/osfclan/SDM4540ul.rar

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De drivrs staan gewoon op driverguide hoor, waar je driverguide kan vinden en een user/pw combo kan je vinden in de OH FAQ. Zowel voor win2k (wat je nog zou kunnen proberen) als de XP drviers zijn daar gewoon te downloaden.

I wish you luck :P

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:34

LopeZ

Too much is never enough

^
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.