Toon posts:

geforce4 overclocking HELP !!

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kheb een gf4 ti 4600 van leadtek zo'n ultra modelletje
core staat op 300/650 standaard ...hoe ken ik em maximaal overclocken zonder nieuwe koeling te koopen ???? weet iemand die het ook gedaan heeft of een site of zoiets want kheb geen zin om het zelf uit te testen

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 16:30
hmm, al eens in de FAQ gekeken? als hier niks staat dan staat het vast wel bij videoplankenenbeeldkannonnen
probeer anders search, of begin met het grote geforce4 OC resultaten topic

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

pfoe, je kan altijd nog bij madonion kijken wat andere mensen ermee hebben gedaan :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 13:24:
kheb een gf4 ti 4600 van leadtek zo'n ultra modelletje
core staat op 300/650 standaard ...hoe ken ik em maximaal overclocken zonder nieuwe koeling te koopen ???? weet iemand die het ook gedaan heeft of een site of zoiets want kheb geen zin om het zelf uit te testen
:? te beroerd om zelf te proberen???

Je kan wel kijken wat andere halen maar dat wil niet zeggen dat jij het ook haalt met jouw kaart.
Dus gewoon proberen tot hij niet meer stabiel loopt.

Moeilijk he??
Wel het snelste willen maar totaal geen moeite willen doen |:(

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 11:26

Kristof

is een Belgisch product

Ik raad je aan om de verschillennde faqs eens te lezen en de search te gebruiken.
Je hebt op 3 dagen tijd 6 topics in verschillende fora geopend, die allemaal over +- hetzelfde gaan, waarvan er al 4 gesloten zijn.
Welkom op GOT, maar eerst even wat moeite doen, en je vraag goed formuleren ipv je vraag over 6 threads uitspreiden, zou beter zijn!

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-02 21:38

Klippy

Still Game

gf4 ti4600 weer dom

Eerst vind je 'm dom en daarna wil je 'm overclocken?

Je moet blij zijn met wat je hebt en als je meer performance wil zou ik m'n CPU etc. eerst upgraden en daarna mag je gaan OCen.

Verder is die HELP in topictitel niet echt netjes...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

luilak, je kan toch zo ff wat zoeken, k heb geen zin
stel je eens voor dat WIJ Allemaal geen zin hadde, dan had je al een heel aantal probleemtjes gehad

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ok, probeer eens 32/730, dat lijkt me erg veilig.
321/735, op die snelheden draait mijn leadtek g4ti4600
en de core kan echt niet hoger, want dan gaattie naar een tijdje spelen plop eruit.
(uit t spel dus)

maar dit is niet echt een nuttig topic en zelf proberen of dingen opzoeken is geen misdaad

btw, dit is DOC, dus probeer zelf eens wat :)
daar ben je toch een tweaker voor :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 17:29

.Frank

Frank.

Gheghe :P

Precies!

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Verwijderd

FAQ/Search vraag.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.