Toon posts:

Beroep: M$-fan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt weer eens een beetje flauw van het grote aantal 'PRO-MS' reacties zonder enige zinvolle onderbouwing op +3/+4 en het grote aantal 'anti-MS' reacties dat zonder pardon naar 0/-1 gaat puur omdat de MS-fan het niet eens is met de kritiek.

Nogal triest gesteld imho. Krijgen een aatal mensen hier betaald van MS of zo? Als dat zo is kan ik me er nog _iets_ bij voorstellen.

edit: Dit is dus een contatering waarbij ik hoop dat de moderators die wel professioneel kunnen modden scherp opletten en posts rechttrekken die foutief beoordeeld werden omwille van de mening. Cencuur krijgt de laatste tijd weer veel de overhand.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Hmmm. Mijn ervaring is nogal omgekeerd ;) Kan je wat voorbeelden geven?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rataplan schreef op 11 oktober 2002 @ 13:33:
Hmmm. Mijn ervaring is nogal omgekeerd ;) Kan je wat voorbeelden geven?
Jij bent dus zo'n moderator die censureert ipv modereert.... Ga ik niet eens op in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft

zo ik heb m'n pro-MS geld weer verdient vandaag.! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Zemanova: wanneer haal jij nou je hoofd eens uit je kont van die pinguin?
het is heel simpel:
gebruik het OS wat je leuk vind en laat de rest in zijn waarde
ik gebruik alle 2 en ik zet ze in op de punten waar ze sterk zijn
de MS werkststations en linux servers
werkt prima, kortom: welkom in de echte wereld, het is hier niet zwart-wit

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Je wil het dus graag anderzom zien?
Ik vind dat alle pure pro Linux reacties de grond in mogen....
Maaarrrr...
Alle pure pro MS reacties mogen ook de grond in, alle geblaat voor of tegen een OS vind ik in eerste instantie al een +0.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• narotic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-11-2021
Ehhm, ik vind MS Windows fijn maar vind Linux ook zijn voordelen hebben en wil daar zeker beter mee leren werken. Ga volgende week ook FreeBSD installeren om wat pure Unix te leren. Bij welke groep moet ik nu?

Zeggen dat een van beide OS'en beter is is onzin, ze hebben allebei voor en nadelen. De meeste lui hier die er ook echt over zeiken weten niet genoeg van Operating Systems en hun concepten af om hun mening goed te onderbouwen en zouden dus hun mond moeten houden... Ik neem geen keus, ik zelf werk voornamelijk met Windows (XP, 2000, .NET Ent. Server) omdat ik windows veel beter ken, niet omdat ik MS beter vind of Windows een beter OS. Dus helaas heb ik mijn MS geld vandaag niet verdiend :(

- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 13:56:
Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft Microsoft

zo ik heb m'n pro-MS geld weer verdient vandaag.! :)
Uhuh nee dus.. Jij gebrukt de naam Microsoft en die is copyrighted :D

En check. Windows is gewoon fijn om mee te werken. gebruiksvriendelijk en er zijn vele applicaties voor.

offtopic:
En dan moet je niet komen dat Linux veiliger is want dat is wel een beetje waar maar de Apache Webserver is net zo lek als een IIS server hoor. Waarom denk je dat ie Apache heet "A Patche :) " Voor Apache komen er namelijk netzoveel patches uit als voor IIS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 13:56:
[...]

Jij bent dus zo'n moderator die censureert ipv modereert.... Ga ik niet eens op in :(
Hij vraagt om wat voorbeelden, ik begrijp niet waarom je dan meteen een stempel op de user zet :?

edit:
En hoe moeten wij jou nou serieus nemen als je in de titel weer M$ gebruikt?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:09

botoo

💀 too old to die young

FlipZemanova, ik begin eindelijk toch een beetje moe van je te worden.

Dat jij van tijd tot tijd weer eens in de pen klimt om Windows gebruikers met hun kop in Bill's kont te portreteren moet je vooral zelf weten. Dat je vervolgens steeds hier je beklag komt doen vind ik een beetje flauw, je weet immers heel goed hoe er hier over het modden gedacht word, en de pro-Windows reacties zijn daarop (nog steeds) geen uitzondering.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat jij van tijd tot tijd weer eens in de pen klimt om Windows gebruikers met hun kop in Bill's kont te portreteren moet je vooral zelf weten.
Waarom (!) denk je dat ik dat doe? Het maak GVD geen donder meer uit hoe ik schrijf. Die betreffende text stond er aanvankelijk uiteraardniet. Maar desondanks krijg ik _weer_ flamebait. Die tekst is dus gewoon een normale reactie omdat ik voor de 2 miljoenste keer op flamebait gezet wordt puur door de mening.

Dat is geen modereren maar cencuur.

:r :r

Wanneer wordt er hier eens objectief gemodereerd? Slechts bij vlagen is dat met hoge uitzondering het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Die betreffende text stond er aanvankelijk uiteraardniet. Maar desondanks krijg ik _weer_ flamebait.
Hmmmz, in dat geval sla ik de plank initieel mis. Toch (refrein) zou het nuttiger zijn om je posts leesbaarder te houden.
_Dan_ mag je mij er op attenderen als de score&tag niet correct zijn/blijven, en dan maak ik daar extra tijd voor vrij (mag ook via icq, zet ik je wel op de invisible list).
Wanneer wordt er hier eens objectief gemodereerd? Slechts bij vlagen is dat met hoge uitzondering het geval.
Met 'hier' bedoel je toch wel de FP hoop ik, 'hier' op /16 mag je rekenen op objectief modgedrag (uitzonderingen daargelaten).
Met vlagen en met hoge uitzondering is wel heel erg weinig FlipZ . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

En M$ i.p.v. MS is geen troll maar een objectieve kijk op de zaak zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 15:28
Ah, jij bent dus een linux fan die vindt dat de pro-linux reacties te laag staan.
En alle Windows fans vinden dat de pro-MS reacties te laag staan.
Mja, ik vind, sterker nog, het is de regel, dat je reacties op inhoud moet modereren en niet op mening.

Dat sommige mensen dit wel doen, tja, post het dan hier.

Er zijn nogal vaak Linux users die doodleuk zeggen dat "M$ zuigt en dat Linux roellllllssssssss".
Dat mag dan gewoon de grond in van mij.

Maar volgens mij staan er nog altijd meer pro-MS reacties laag gemod dan pro-Linux reacties, dus ik weet nou eigenlijk niet wat het probleem is.
Ik vind dat alle pure pro Linux reacties de grond in mogen....
Maaarrrr...
Alle pure pro MS reacties mogen ook de grond in,
Waarom zouden alle "pure pro" reacties de grond in moeten? Als ze goed onderbouwd zijn, mogen ze best wel op +2, +3 of zelfs +4 (bij hoge uitzondering) staan.
Uh, voorbeelden?
Dat is geen modereren maar cencuur.
Het is btw censuur, en daarnaast worden er geen reacties verwijderd hoor.

Leer trouwens is normaal te reageren, zonder scheldwoorden, :r smilies en :( smilies. Dan wordt er misschien naar je geluisterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Even over de moderaties van een paar anderen, er staan er veel erg hoog, zoals deze, deze en deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beaves schreef op 11 oktober 2002 @ 15:36:
Even over de moderaties van een paar anderen, er staan er veel erg hoog, zoals deze, deze en deze
In dat stukje draad stond dus elke pro-ms posting op +4 en elke niet-pro-ms posting op -1

Iemand die serieus vindt dat dat GEEN cencuur is is werkelijk niet goed bij z'n hoofd. Hoe meer Flipz beargumenteert hoe zekerder Flipz kan zijn van -1.

De reactie van atomik bijv is regelrecht flame naar mij. Toch staat hij op +3.
Met vlagen en met hoge uitzondering is wel heel erg weinig FlipZ . . .
klopt. Maar de logische operator AND is imho wel van toepassing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 14:51

Rival24

I'll Be Back

Die 2e reactie is gewoon een flame, en lange reacties (nr. 3) krijgen op de FP altijd veel punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Heeft Heskes het bord van jou geleend Zemanova :?

(Inside joke voor de vaste modders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Beaves schreef op 11 oktober 2002 @ 16:27:
Heeft Heskes het bord van jou geleend Zemanova :?

(Inside joke voor de vaste modders)
auch, dat is wel _heel_ laag Beaves :X
:D

edit:

w00t, ik snap 'm !

huh? edit?
:+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 15:08:
Maar desondanks krijg ik _weer_ flamebait.
Hoe in vredesnaam zou *dat* nou komen >:)

FF serieus, dit draadje heeft op deze manier natuurlijk geen enkel nut. Ik heb geen idee over welke moderatie-acties je het hebt en vraag om wat voorbeelden, maar die komen niet - dus gaat het hier alleen maar om jouw slechte humeur. Vind je dat zelf ook niet een beeeeetje arrogant?

Overigens verdien ik mijn brood met MS Visual Studio en heb ik vijf colocated Linuxbakken voor mijn hobbyhostingbedrijfje, ik mag stellen dat ik donders goed weet wat de voor- en nadelen van de respectievelijke platforms zijn. Dat kan jij klaarblijkelijk niet zeggen.

Kom dus eens voor de dag met die voorbeelden of hou op met zaniken.

[edit:]Heb ff gezocht, en ik denk dat ik weet wat je bedoelt.
Met name mensen die tamelijk intelligent zijn zien in windows enkel beperkingen, en geen mogelijkheden.
-1 flamebait.
Uh, wat bedoel je hier precies mee?
Dat verklaart!

Onder andere het begrip 'met name' is blijkbaar te moeilijk.

Cursus begrijpend lezen:
-1 troll.
Weleens aan gedacht dat ondanks de nadelen van Windows (en de indirect daarbij horende IE en Outlook), voor heel erg veel gebruikers het gewoon precies is wat ze zoeken?
Ja, duh, maar dat is veel te kort door de bocht om daar kwantitatieve conclusies uit te trekken. Iets wat helaas bijna niemand inziet.
Hier heb ik voornamelijk hard om gelachen. Voor veel gebruikers interessant en een marktaandeel van ver boven de 80%, en dan geen kwantitatieve conclusies kunnen trekken? Wat - nota bene - bijna niemand inziet? Volgens mij zijn die conclusies al getrokken, alleen nog niet door jou :D
Het feit dat nerds, die zich onderscheiden van jan met de pet door aanwezigheid van meer kennis, inzicht en ervaringen op dat specifieke gebied, als eerste de overstap maken *en daar heil in zien*, geeft aan dat dat het geval is.
Twijfel. Troll, of toch maar flamebait? Ik neig naar het laatste. Een nerd is natuurlijk een (eventueel wannabe) technicus, iemand die graag met schroevendraaiers speelt. Intelligentie en nerdism hebben niets met elkaar te maken. Het draait allemaal om de vraag: wat wil je met die PC? Als je grenzen wilt verleggen is MS nou eenmaal niet het aangewezen platform. Daar is het ook voor ontworpen.

Tot slot: Microsoft wil geld verdienen, en hoezeer ik kapitalisten ook verfoei, respect voor de manier waarop ze het doen. Als je denkt dat ze in concreto een andere agenda hebben zou ik mijn schoolgeld terug gaan halen.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waar jullie moeilijk over doen...
Ik gebruik gewoon liever linux omdat dat stabieler is als je alles goed hebt ingesteld, maar ik gebruik ook nog windows omdat sommige programma's daar gewoon makkelijker op werken en deze pc(windows xp) direct is verbonden met internet(en dient als server) en deze pc eerst aan moet voordat ik kan inetten op me linuxbak...

en iedereen draait het OS wat hij wilt, als hij maar geen loze opmerkingen gaat maken over welk OS beter is...
Pagina: 1