Hoe in vredesnaam zou *dat* nou komen
FF serieus, dit draadje heeft op deze manier natuurlijk geen enkel nut. Ik heb geen idee over welke moderatie-acties je het hebt en vraag om wat voorbeelden, maar die komen niet - dus gaat het hier alleen maar om jouw slechte humeur. Vind je dat zelf ook niet een beeeeetje arrogant?
Overigens verdien ik mijn brood met MS Visual Studio en heb ik vijf colocated Linuxbakken voor mijn hobbyhostingbedrijfje, ik mag stellen dat ik donders goed weet wat de voor- en nadelen van de respectievelijke platforms zijn. Dat kan jij klaarblijkelijk niet zeggen.
Kom dus eens voor de dag met die voorbeelden of hou op met zaniken.
[edit:]Heb ff gezocht, en ik denk dat ik weet wat je bedoelt.
Met name mensen die tamelijk intelligent zijn zien in windows enkel beperkingen, en geen mogelijkheden.
-1 flamebait.
Uh, wat bedoel je hier precies mee?
Dat verklaart!
Onder andere het begrip 'met name' is blijkbaar te moeilijk.
Cursus begrijpend lezen:
-1 troll.
Weleens aan gedacht dat ondanks de nadelen van Windows (en de indirect daarbij horende IE en Outlook), voor heel erg veel gebruikers het gewoon precies is wat ze zoeken?
Ja, duh, maar dat is veel te kort door de bocht om daar kwantitatieve conclusies uit te trekken. Iets wat helaas bijna niemand inziet.
Hier heb ik voornamelijk hard om gelachen. Voor veel gebruikers interessant en een marktaandeel van ver boven de 80%, en dan geen kwantitatieve conclusies kunnen trekken? Wat - nota bene - bijna niemand inziet? Volgens mij zijn die conclusies al getrokken, alleen nog niet door jou

Het feit dat nerds, die zich onderscheiden van jan met de pet door aanwezigheid van meer kennis, inzicht en ervaringen op dat specifieke gebied, als eerste de overstap maken *en daar heil in zien*, geeft aan dat dat het geval is.
Twijfel. Troll, of toch maar flamebait? Ik neig naar het laatste. Een nerd is natuurlijk een (eventueel wannabe) technicus, iemand die graag met schroevendraaiers speelt. Intelligentie en nerdism hebben niets met elkaar te maken. Het draait allemaal om de vraag: wat wil je met die PC? Als je grenzen wilt verleggen is MS nou eenmaal niet het aangewezen platform. Daar is het ook voor ontworpen.
Tot slot: Microsoft wil geld verdienen, en hoezeer ik kapitalisten ook verfoei, respect voor de manier waarop ze het doen. Als je denkt dat ze in concreto een andere agenda hebben zou ik mijn schoolgeld terug gaan halen.