[DivX] Kan ze niet lezen

Pagina: 1
Acties:

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-03 15:14
Ik wilde een aantal divx filmpjes gaan kijk die ik van een vriend kreeg alleen er zit 600MB op de dics (6 CD's in totaal) en hij geeft aan dat er niks op de CD staat wat kan dat wezen?

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 11:12
heb je de goeie codec geinstaleerd??? :? :?

• M@rijn
ik heb DivX player 2.0 Alpha en DivX pro codec

Er stond op DivX.com Download DivX™ Video 5.0.2 for Windows dat heb ik gedaan de gratis pro versie.

Verwijderd

Ligt helemaal niet aan de divx codec, waarschijnlijk CDtjes verkeerd gebrand of conflict met je CDrom speler.

Ik heb ook vaak CDtjes weg gebrand, gooide ik ze in de cdrom speler, stond er niets op..., doorknippen, en ff opnieuw doen!
(btw: 600mb divxjes, laat die vriend ff normale d/l'n dan ;-))

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02 14:40

EMP

Krulloos!

Geeft windows aan dat er niets op de disks staat of je film-programma?

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Brakke el cheapo CD's? Brakke el cheapo CD-speler? Hoe kom je aan dat getal van 600MB?

Wacht ff, zijn het geen SVCD's? Heb geen ervaring met die dingen maar kan me voorstellen dat (net als bij audio) d'r geen gewone inhoudsopgave op te vragen is...

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• M@rijn
Ik ga effe op mijn Laptop kijken of ze het daar wel op doen, en nee dus daar doen ze het ook niet op heeft 1 van jullie een alternatieve DivX speler? of en oplossing :(

• M@rijn
Empie schreef op 11 oktober 2002 @ 13:30:
Geeft windows aan dat er niets op de disks staat of je film-programma?
Windows hoezo?

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-02 16:45

VonAalscht

Raaaar

Wat zie je als je de CD benadert met bv windows verkenner ?

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-02 16:45

VonAalscht

Raaaar

Wat trouwens ook goed zou kunnen; heeft die vriend van jou bij het branden wel finalize CD gekozen ? Zou heel goed kunnen dat jouw CD speler ze niet kan lezen maar zijn (of een andere) brander wel....

Verwijderd

Alternatieve divx player heeft weinig zin (aangezien ze gewoon dezelfde DivX decode library aanspreken). Probeer anders alle DivX codecs eraf te mieteren en FFDshow er voor in de plaats te installeren, als 't dan nog niet werkt is er iets mis met je CD's ofzo.

• M@rijn
Hij heeft ze gekopierd met CloneCD daar hoef je toch geen finalize in te toetsen?

Verwijderd

Neej, clonecd finalized ze zelf al, maar de images die je brand kunnen wel foutief zijn opzich...

• M@rijn
Dus het kan zo zijn dat het erop staat maar omdat er geen koppeling mee is te maken ook niet te openen is?

Ik zal die CD's weer eens terug door strot douwen :r
Pagina: 1