Voor het gebruik van Inventor 5 CAD software moet ik een nieuw systeem samenstellen. Bijvoorkeur een krachtig systeem met P4 2,4 of hoger en 1024Mb. Alleen welk mobo moet ik gebruiken? Mem? Wie kan mij advies geven.
maybe een dual cpu system? Wat ik me altijd afvraag: wat voor video kaart moet je hebben om vloeiend te cadden.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Verwijderd
nVidia Quadro ofzow... iets in die richting...
ik zou ff rondkijken en reviews lezen... hier krijg je toch van iedereen een ander advies
ik zou ff rondkijken en reviews lezen... hier krijg je toch van iedereen een ander advies
Verwijderd
of gewoon een nvidia geforce 2 nemen en 1 (!!!) weerstandje laten vervangen en je hebt een QuadroVerwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 13:25:
nVidia Quadro ofzow... iets in die richting...
of een parhelia met 2 monitoren. loopt hier lekker tot nu toe.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Ehm, tegenwoordig is er toch soft Quadro ?Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 14:10:
[...]
of gewoon een nvidia geforce 2 nemen en 1 (!!!) weerstandje laten vervangen en je hebt een Quadro
Hey ... maar dan heb je ook wat!
Je gaat voor een professioneel werkstation geen videokaartjes omsolderen, toch?
Verwijderd
Kijk eens in de search, is net langs geweest.
Kijk anders eens wat voor systemen (en resultaten benchmarks) mensen hebben die er dagelijks mee werken:
http://www.sdotson.com/benchmark/benchlist.html
De systeemeisen die je daar noemt zijn alleen voor assemblies met heel veel parts. Zelf draai ik het met P4 1.5 GHz, 256 Rimm, MSI 850 Pro, 30 GB 7200rpm, Matrox G550. Het geheugen moet eigenlijk worden verdubbeld voor de dingen die ik maak (assemblies tot 20 parts).
Kijk anders eens wat voor systemen (en resultaten benchmarks) mensen hebben die er dagelijks mee werken:
http://www.sdotson.com/benchmark/benchlist.html
De systeemeisen die je daar noemt zijn alleen voor assemblies met heel veel parts. Zelf draai ik het met P4 1.5 GHz, 256 Rimm, MSI 850 Pro, 30 GB 7200rpm, Matrox G550. Het geheugen moet eigenlijk worden verdubbeld voor de dingen die ik maak (assemblies tot 20 parts).
Lees eens wat reviews, zie ook de best buy guide op t.net
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()