This is the Way.
Verwijderd
Ik heb zo'n MamboX gekocht en het schijnt dat die dus firmware upgradeable is voor MP3pro
Ja ok ik kan mijn RioVolt SP100 ook firmware upgraden (als dat zou komen)
maar ik bedoel dus eg de spelers die MP3Pro zonder Upgrades kunnen lezen ...
This is the Way.
Verwijderd
nee, nog niet gezien (paar weken terug goed rondgekeken voor een MP3-speler)HIValicious schreef op 11 oktober 2002 @ 12:54:
Ja ok ik kan mijn RioVolt SP100 ook firmware upgraden (als dat zou komen)
Hmmz die komen er ook niet zo snel binnenkort denk ik ... Mp3pro slaat nog niet echt aan en zolang er niet echt een markt voor is ... dan hoeven bedrijven daar ook niet in te investeren.
Verwijderd
Vrieskist schreef op 11 oktober 2002 @ 13:15:
Hmmz die komen er ook niet zo snel binnenkort denk ik ... Mp3pro slaat nog niet echt aan en zolang er niet echt een markt voor is ... dan hoeven bedrijven daar ook niet in te investeren.
tsja, inderdaad! Erg grappig die twee posts onder elkaarVerwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 14:27:
wat is Mp3Pro ?
Ben het trouwens wel met Vrieskist eens.
Voor MP3Pro moeten weer licentiegelden betaald worden, dus ik denk niet dat er zomaar gratis upgrades komen
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
http://www.mp3pro.ws/
hier moet wel wat te vinden zijn 
het is gewoon een mp3, maar dan lagere bitrate en zelfde kwaliteit (beweren ze). Dus 64kbps Mp3pro = 128kbps mp3
Mp3pro draait wel op gewone mp3 spelers dacht ik, maar het bestaat uit 2 audio kanalen (of 2 andere dingen) en gewone mp3s is maar 1 laag/kanaal
dus dan hoor je ook maar 1 kanaal. Maar het nadeel is dat het niet gratis is (mp3pro). Daarom geef ik ogg meer kans, gratis, opensource en persoonlijk vind ik het beter
.. Ik geloof dat er ook een speler was waar een ogg firmware voor uit kwam.
het is gewoon een mp3, maar dan lagere bitrate en zelfde kwaliteit (beweren ze). Dus 64kbps Mp3pro = 128kbps mp3
Mp3pro draait wel op gewone mp3 spelers dacht ik, maar het bestaat uit 2 audio kanalen (of 2 andere dingen) en gewone mp3s is maar 1 laag/kanaal
Pagina: 1