Zijn er nog goede gratis ASP webhosting sites?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik zit nu bij brinkster maar het gaat soms echt zo verdomd langzaam echt niet normaal meer.

En volgens mij pleurt ie m'n session objects gewoon weg ofzo want als ik ingelogd ben op m'n eigen website dan gooit ie me soms terug naar de inlogpagina (niet de inlog pagina van brinkster maar van m'n eigen site).

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34
Nee, ik denk niet dat er die zijn.

Heel logisch, want hosten kost geld. Vooral met ASP, want daar heeft de hoster een licentie van nodig. En tja, dat gaat zo moeilijk als jij het gratis wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misfire
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-10-2024
Licentie voor ASP? ASP wordt gewoon meegeleverd met IIS voor zover ik weet... En er zijn genoeg gratis hosters die op IIS hosten. Het probleem zit hem meer in het feit dat één rotte ASP pagina de hele server kan verzieken. En dat mensen die op gratis ASP space hun website neerzetten meestal niet zulke professionals zijn.

Als je echt leuk wilt hobbyen met een ASP site dan zou ik gewoon ergens een hosting abo nemen, is ook niet zo duur meer voor ASP en je hebt support, meer mogelijkheden en meestal ook een eigen domeinnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
misfire: ik bedoel dat je voor ASP, Microsoft software nodig hebt, en dat dat in tegenstelling tot linux/apache/php geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Uit de faq:
sys:/tweakers/net/PNS/faq.txt
:? Ik ben op zoek naar een goede GRATIS hosting provider!

Fijn, gefeliciteerd.
Echter om meteen met iets te beginnen .. iets is nooit zomaar gratis!

Op internet en in de FAQ's is voldoende informatie over hosters te vinden.
Echter, dit soort topics zijn dus erg makkelijk via de search op te lossen.
Verder zijn het niet zo gewenste topics, omdat het (bijna) altijd eindigt het discussie's / flame's over de kwaliteit/service van genoemde providers.
Verder worden dit soort draadjes ook erg spam gevoelig.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Neem provider X , deze is uitstekend. Erg goedkoop enzo. Ik host mijn site daar al ruim 1 jaar.

--------------------------------------------------------------------------------

Een klein onderzoekje geeft dan de conclusie dat persoon zijn eigen bedrjfje aan het promoten is.
Hiermee wordt dus niet bedoeld dat *alle* soortgelijke replys spam zijn!

Om dit soort problemen dus te voorkomen zullen dit soort vragen voorzien worden van een slot.
Tevens is het ook zo, dat PNS helemaal geen hosting forum is.
Ben je dus op zoek naar een hoster, dan zijn er zat andere manieren om er eentje te vinden:

FAQ Hosting & Webserver Soft/Hardware

zoeken naar hosting
Zoeken naar gratis hosting
Zoeken naar php hosting
WebHosters.nl
hosting.pagina.nl
WebSelect.nl
Free PHP hostng.com
Free ASP hosting.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ok screw al die gratis servers. Ik neem wel zo'n hosting abo nemen. Maar er zijn zoveel hosting sites welke is nou bijvoorbeeld een grote speler in het hosten van asp sites?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 09:16

MAZZA

Barbie is er weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Alpha-sphere schreef op 11 oktober 2002 @ 15:10:
Ok screw al die gratis servers. Ik neem wel zo'n hosting abo nemen. Maar er zijn zoveel hosting sites welke is nou bijvoorbeeld een grote speler in het hosten van asp sites?
Interned Services (IS) is in ieder geval de grootste. Of het de beste is, weet ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.