[CDR] 90 min. MMORE cdr's gezien als 88mb?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 11:32

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
op fokforum ben ik tegen nog iemand aangelopen met dit probleem:

De combinatie Plexwriter 12/10/32A met Nero en die MMore 90 minuten cd's wil maar niet lukken.. de cdtjes worden herkend als cdr's waar maar 88 mb of 10 minuten op te schrijven valt, en niet de verwachte 800MB :(

Nero begint dan ook doodleuk te miepen dat er 'not enough space' is, ook al wil ik maar 300mb branden bijvoorbeeld.

firmware heb ik al geupdate van 1.07 naar 1.10, maar het mocht helaas niet baten, ook disc at once aanzetten in Nero niet..

meer mensen die dachten ha leuk 90 min. cd'tjes en vervolgens met hetzelfde probleem zitten, of juist niet, of het hadden en opgelost hebben?

zo ja post dan je ervaring, en welke software/cd brander je hebt

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43394

Misschien kan je 't gewoon overburnen tot 90MB? Moet je in Nero ff de overburn opties aan zetten en anders CDRWIN installeren, die heeft IMO betere overburn capaciteiten dan Nero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verytallman
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-06 01:58
Misschien is mn topictitel niet duidelijk maar hierover had ik ook al een topic geopend: 800 mb schrijven door overburnen

MMore heeft dus een guide gemaakt (http://www.mmore.com/down...write-up-MMORE_90_min.pdf) om 90 min cd's te branden.

Hierin staat dat het goed is als het medium 88 mb aangeeft, nu moet je de rest 'overburnen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Anoniem: 43394 schreef op 11 oktober 2002 @ 14:30:
Misschien kan je 't gewoon overburnen tot 90MB? Moet je in Nero ff de overburn opties aan zetten en anders CDRWIN installeren, die heeft IMO betere overburn capaciteiten dan Nero.
uhmm tja overburn opties in nero al geprobeerd, werkt niet :(

ik ga morgen maar eens die instructies van mmore proberen

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
goed... die instructies van mmore opgevolgd, komt eigenlijk neer wat ik sowieso al geprobeerd had, maar Nero blijft mekkeren dat er niet genoeg ruimte is op de cdr, en een 'overburn' schermpje heb ik nog nooit gezien eigenlijk, ik gebruik nu de nieuwste versie van Nero trouwens

Iemand al gelukt om die cd's te fikken met Nero :?

UPDATE** hij doet wat hij doet wat :D

toch maar eens met Nero lopen prutsen, en schijnbaar geeft ie in 'Nero Express' modus wel de overburn mogelijkheid... hijs nu bezig met fikken, hopelijk gaat alles goed

maar toch raar dat ie in 'gewone' Nero brandprog modus het niet doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65721

Laat ajb horen wat er is gebeurd. Gelukt of niet?

Ben zelf al dagen bezig met die *** cds te branden, wordt er echt stapel van.

Hoe en met welk program is het gelukt?
Heb zelf net een nieuwe LiteOn CDburner...oude was verrot (2x),
maar met de nieuwe lukt het helemaal niet meer...

HELP IS NEEDED THIS TIME _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65721

Ener-G, thnx voor de tip over Nero Express, lukte eerste keer niet...maar nu heb ik toch daadwerkelijk mijn Cd beschreven en is goed.....LUCK has FINALLY found ME (and my CD's)
Pagina: 1