Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Casefans aansluiten [Thermal take kast]

Pagina: 1
Acties:

• simplemouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 09:27
Ik heb laatst een thermaltake kast gekregen voor mijn verjaardag :9, ik vet blij de kast inelkaar gegooid alleen heb ik nu probs met het aansluiten van de casefans. ik heb al die mlox aansluitingen in een soort van kringetje opelkaar aangesloten.

Alleen hoe kan ik de fanspeed nou regelen, er komt uit die casefans namelijk geen chasisfan aansluiting die ik op mijn mobo kan prikken.. ;(

Verwijderd

Dit moet je gaan regelen met een potmeter of via een schakelaar. Dat wordt dus modden. Verder als je hem op je mobo wilt aansluiten kan je ook verloopjes halen. Dan kan jeer ook meteen een Fanmade aanhangen van Zalman bijv.
Succes ermee !

Via de search is hier trouwens meer dan genoeg over te vinden en ik denk het ook wel in de FAQ staat

• simplemouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 09:27
Ok laat ik de vraag anders stellen is die Hardcano 7 bedoelt om je casefans te regelen of om de CPUfanspeed te regelen, want uit de baybus komen wel 2 korte connectors..

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ik dacht de casefans :) maar het is de cpu :(

.... Ik weet het ook niet

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10 16:39

Maku

Derp

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 12:07:
Dit moet je gaan regelen met een potmeter of via een schakelaar. Dat wordt dus modden. Verder als je hem op je mobo wilt aansluiten kan je ook verloopjes halen. Dan kan jeer ook meteen een Fanmade aanhangen van Zalman bijv.
Succes ermee !

Via de search is hier trouwens meer dan genoeg over te vinden en ik denk het ook wel in de FAQ staat
Met die verlooptjes voor naar je mobo moet je uitkijken anders trekt ie 4 fannen ofzow 4x12 v uit een mobo stekkertje vidn ie nie cool ...