I-pox M762U (dual AMD MP micro ATX)

Pagina: 1
Acties:

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 21:25

Qwerty-273

Meukposter

Topicstarter
Tijdje geleden in een nieuwsbericht op tweakers.net ( nieuws: Epox introduceert nieuwe dual Athlon serverborden ) over een aantal nieuwe moederborden van I-pox daar tussen stond een aantrekkelijk micro ATX dual moederbord voor AMD MP processoren. Nu kreeg ik na een vraag dit terug:
Dear Mr. J. Rosink,

Thanks for your interest in our M762U Dual CPU MicroATX motherboard. We
regret to let you know that we have decided to put the development on hold
due to timing issue. We see that AMD K8 will be the main stream in the near
future rather than 762 chipset. R&D will focus on K8 products instead of
the M762U one.

Sorry for the discouraging news. However we will keep a close look to the
market trend. If there is a market that we can find for the M762U board, we
will go on the project. Will keep you informed.

Best regards,
Katy
Dat is toch stukken minder :{

[ Voor 0% gewijzigd door Qwerty-273 op 11-10-2002 11:06 . Reden: Ehh linkje vergeten ]

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Talon

Booooom !

Dat vind ik ook errug jammer , maar er zijn al behoorlijk wat dual amd bordjes op de markt.
Ik geloof dat Abit zoiets ook al eens geflikt heeft.
Helaas helaas ...
Nou moet ik eerlijk zeggen dat het me wel bevalt dat een fabrikant meteen de keuze maakt om zich te richten op nieuwere technologie.
Dat zal zeker ten goede van het produkt komen.
Maar ik had ook wel een Matx bordje willen hebben voor mij 1 U servertjes. Je kan niet alles hebben. :(

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:01

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dus ze ontwikkelen eerst een moederbord, zijn dan zo ver dat ze 'm op hun site kunnen aankondigen en komen vervolgens tot inzicht dat ze zich beter maar helemaal op de Hammer kunnen focussen? Klinkt niet heel erg snugger.

Er komt ook nog een Barton versie van de Athlon MP die het leuk zal doen als low-end serverproc. De M762U lijkt ook juist op die markt gericht.

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 21:25

Qwerty-273

Meukposter

Topicstarter
Femme schreef op 11 oktober 2002 @ 12:53:
Dus ze ontwikkelen eerst een moederbord, zijn dan zo ver dat ze 'm op hun site kunnen aankondigen en komen vervolgens tot inzicht dat ze zich beter maar helemaal op de Hammer kunnen focussen? Klinkt niet heel erg snugger.

Er komt ook nog een Barton versie van de Athlon MP die het leuk zal doen als low-end serverproc. De M762U lijkt ook juist op die markt gericht.
Ze ontwikkelen hem maar zien omdat de K8 er aan zit te komen er nog geen markt voor dit type. Dus hebben ze de ontwikkeling (laatste tunings om het zo te noemen) stil gelegd en zijn ze waarschijnlijk al druk bezig met K8 moederborden te ontwerpen.

Ik zou ook niet weten waarom ze dit doen. Maar ze hebben het helaas gedaan :(

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.