Toon posts:

T9 Language Package S45i kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag een T9 Language Pack willen kopen bij Siemens (4.90 euro via internet) voor mijn S45i. (Zie http://www.my-siemens.com...en_0_cms%253A3493,FF.html).

Hierover heb ik twee vragen:
1) Zijn deze packages ook geschikt voor mijn S45i (alleen ME/S45 worden genoemd)?
2) Zijn de toegestuurde of down te loaden updates (na betaling via credit card) softwareversie-afhankelijk. M.a.w. kan ik deze update voor iedere softwareversie in mijn telefoon gebruiken?

Alvast bedankt voor de reacties >:)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??????

Verwijderd

Als iemand het antwoord wist had je het wel gemerkt denk ik, een onnodige kick na 7 uurtjes wekt denk ik alleen maar ergernis op.

• Sjab-X
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-08 11:45
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:08:Als iemand het antwoord wist had je het wel gemerkt denk ik, een onnodige kick na 7 uurtjes wekt denk ik alleen maar ergernis op.
offtopic:
Waar gaat dat heen, 15 posts en dan zulke reacties en er ook nog eens naast zitten, de topicstarter heeft namelijk meer dan 3 dagen gewacht...

Ik heb hier helaas geen verstand van, maar misschien komt er na een mailtje richting siemens een verhelderend antwoord?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:55

MaDLiVe

.-Observer-.

1) Ja dat is mogelijk de s45i en s45 zijn kwa hardware indentiek.
2) In principe maakt de software versie ook niets uit (maar dit laaste weet ik dus niet 100% zeker lijkt mij wel heel waarschijnlijk)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
MaDLiVe schreef op 14 oktober 2002 @ 23:41:
1) Ja dat is mogelijk de s45i en s45 zijn kwa hardware indentiek.
2) In principe maakt de software versie ook niets uit (maar dit laaste weet ik dus niet 100% zeker lijkt mij wel heel waarschijnlijk)
Weet jij zeker dat de hardware identiek is? Er is op een ander forum nogal discussie over. Ik kan wel e.e.a. nagaan, maar heb geen zin om mijn telefoon op een klunzie manier te openen en beschadigingen aan te brengen.

Zie hier: http://www.club-siemens.n...mdisplay.php?fid=3&page=1

Verwijderd

Topicstarter
Sjab-X schreef op 14 oktober 2002 @ 21:17:
[...]
offtopic:
Waar gaat dat heen, 15 posts en dan zulke reacties en er ook nog eens naast zitten, de topicstarter heeft namelijk meer dan 3 dagen gewacht...

Ik heb hier helaas geen verstand van, maar misschien komt er na een mailtje richting siemens een verhelderend antwoord?
Wat de reply van Siemens betreft, die is slecht. Eerst hadden ze een geautomatiseerd reply-systeem. Dat kon je merken aan niet relevante of verkeerde antwoorden op simpele vragen. Nu kun je rechtstreeks mailen naar een helpdeks waar levend individuen achter schijnen te zitten. Momenteel ben ik nog steeds aan het wachten op vragen m.b.t. dit onderwerp. Ik heb niets meer van ze vernomen.

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 15:59

IvoB

Prutst er rustig op los

Heb de update naar s45i succesvol gedaan, maar ja, dan mis je de T9 :( Ik heb geen creditcard. Is er iemand die het language pack heeft? Of tips heeft waar deze ook te krijgen is? Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Update, hoe bedoel je? Van S45 naar S45i of gewoon een firmware-update van je S45i, met verkeerde T9-language package?

Ik wil hem wel kopen voor €4,90.

Verwijderd

Topicstarter
Net email van Siemens gehad. De T9 packages die voor €4,90 gekocht kunnen worden zijn alleen voor de modellen S45 of ME45, NIET voor de S45i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KUT!!!

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 15:59

IvoB

Prutst er rustig op los

ja, dan meen je niet... ik wil het wel proberen, maar ik heb geen creditcard... Kunnen we iets regelen willem ;)
Pagina: 1