Toon posts:

studio pc tv rave

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort een tv-kaart maar heb daar een klein probleempje mee namelijk:
als ik zonder optenemen tv kijk via de comp. is het beeld scherp maar loopt het programma en daarna ook heel mijn computer vast!!
als ik opneem loopt hij niet vast maar is het beeld weer minder scherp en tevens neemt het een hoop ruimte in beslag!
wat kan ik er aan doen om zonder problemen tv te kijken via m'n comp zonder dat ik het opneem en zonder dat m'n comp vast loopt??? :'(

Verwijderd

DSCaler gebruiken. Dit progje heeft zijn eigen drivers en is qua beeldkwaliteit stukken beter als PCTV.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

IRQ sharing probleempje misschien?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 11:30:
DSCaler gebruiken. Dit progje heeft zijn eigen drivers en is qua beeldkwaliteit stukken beter als PCTV.
dat is heel mooi als dat zou werken zou jij me dan ff uitkenneh legge wat het is en waar ik het vandaan kan halen je kan het ook ff mailen als je dat beter vind disazz@hotmail.com _/-\o_

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 07:45

Cis

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 11:34:
[...]

dat is heel mooi als dat zou werken zou jij me dan ff uitkenneh legge wat het is en waar ik het vandaan kan halen je kan het ook ff mailen als je dat beter vind disazz@hotmail.com _/-\o_
www.google.com --> zoeken op DSCALER ....

that wasn't thát difficult, was it? O-)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Topicstarter
hee bedankt ik heb het net gevonden!
Pagina: 1