Toon posts:

Chello delen onder Gentoo

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen welken instellingen ik moet hebben op mijn Gentoo bak om internet(Chello) te delen.

Alvast bedankt

(i checked the search)

Ik had deze post ook ergensanders geplaatst, maar daar stond die verkeerd blijkbaar. En de bedoeling is niet dat ik de gentoo bak nog moet instaleren maar datr ik moet weten welke instellingen ik moet hebben voor chello

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik zou het allereerst proberen bij 'Non Windows Operating Systems'. Kijk eens naar 'man ipchains' of 'man iptables' (afhankelijk van welke kernel je hebt) Met behulp daarvan zou je er wel uit moeten komen.

[edit]

En je hebt uiteraard de FAQ al doorgelezen van NOS? :/

FAQ Non-Windows Operating Systems - Update: 1/10

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ok ik ga het proberen maar ik kon net niks vinden daar. Om dat chello een DHCP server heeft, en ik weet nie hoe ik die instelingen daar kan overnemen.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat zeg ik maar die is gesloten :) omdat die op de verkeerde plek stond volgens hun

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 19:39

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 10:41:
ja dat zeg ik maar die is gesloten :) omdat die op de verkeerde plek stond volgens hun
En OH is wel goed :? :/

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 10:41:
lees dan wat er staat...
ga de NT faq lezen, en de NOS faq.

daarna fiets je eventjes naar MF en kijk je naar het allerbovenste sticky topic, daar klik je op, en dan zie je een wel werkende search-engine.
Die ga je gebruiken, en dan komt het wel goed.... :Y)

:+

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:59

LopeZ

Too much is never enough

Hoort hier dus niet + zoek vraag
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.