Toon posts:

Ingram Micro leden

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie kent ingram micro, en weet iets over inlever polici.
Ik wil namelijk wat systeempjes terug brengen naar hun, maar wil weten of het mogelijk is en wat voor voorwaarden.

Heb mijn account gegevens niet bij me en om die info van de site te halen moet, je, je account gegevens hebben..

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Heb je wel eens van bellen gehoord?

Verwijderd

Topicstarter
wat zijn uw account gegevens meneer...? :'(

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:19
Ingram Micro is er toch mee gestopt? :?

Verwijderd

nee ik dacht het niet, de site is iig up..
Maar volgens mij kon je alleen iets terug geven als je het daar gekocht hebt

• oscar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 15:00
Ik weet niet precies wat je daar gekocht hebt, maar Ingram Micro is een van de grootste computer(onderdelen)distributeurs ter wereld, met onder meer een vestiging in Nederland. Ze leveren uitsluitend aan dealers/wederverkopers, dus ik vraag me af wat je daar gekocht hebt. Hun return policy is tamelijk fair maar wel strikt, ruilen binnen 8 dagen of een RMA aanvragen (als je ook een wederverkoper bent dan weet je wel wat ik bedoel).

Dat ze ermee gestopt zijn is iets anders, Ingram Micro had het lumineuze idee om in de oude Tulip fabriek zelf computers te gaan assembleren, hier zijn ze dus van teruggekomen.

Verwijderd

ok, ik dacht dat ze ermee gestopt waren in nederland, niet dus..

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik heb daar gewerkt, op de debiteurenadminsistratie. Als het goed is, kun je op de site ergens een electronische RMA aanvragen (vraag me niet waar, ik had verder nooit echt contact met Customer Service ;)).

Verder kun je daar ook heenbellen voor meer advies. (gewoon algemene nummer uit Nieuwegein, en je laten doorverbinden met customer service)

edit: djeez lezen is ook een vak :P

maar vind je het gek dat ze je niet zo kunnen helpen zonder accountgegevens ;) (die heb je altijd nodig als je iets wil terugsturen natuurlijk ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1