Toon posts:

[w2k server] kopieren active directory*

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met installeren van een w2k server met AD. Ben bijna klaar , het enige wat er nog moet gebeuren is het toevoegen van alle users van de oude server , aan de nieuwe server.

Nu kan ik natuurlijk 80 gebruikers met het handje in gaan kloppen , maar daar heb ik effies geen trek in.

Wie weet of het mogelijk om in een simpele handeling alle users van de ene w2k server , naar de andere w2k server te verplaatsen.???

Ik heb al gezocht op de search , maar kon daar niet echt iets vinden wat erop leek.

Wie o wie kan mij helpen

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb je topictitel aangepast zodat deze voldoet aan Windows Operated Systems - Policy
Zorg dat je in het vervolg direct een goede topictitel kiest.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 12:01

Arno

PF5A

GoT is geen helpdesk :/

[search=admt]
[google=admt]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 15:44
Niet? daar lijkt het hier wel aardig op. Ik zie het probleem ook niet met vragen die gesteld worden.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 12:01

Arno

PF5A

Abom schreef op 11 oktober 2002 @ 10:07:
Niet? daar lijkt het hier wel aardig op.
Helaas wel :/
Ik zie het probleem ook niet met vragen die gesteld worden.
DAT is dus het probleem.... mensen dumpen vragen en zoeken niet eerst -> helpdesk dus :/

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

GoT is idd _geen_ helpdesk. Eerst zoeken, dan nog een keertje zoeken, dan NOG een keertje zoeken. Dan vragen en aangeven wat je al had gevonden en toch niet hielp.

(Nee zoeken op ADMT gaat niet als je de term niet kent, maar nu ken je die wel ;))

ADMT dus :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.