• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:29

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
Omdat de accu gisteravond leeg was schakelde hij zichzelf uit, opzich niets vreemds aan, hij gaf ook op het display aan 'accu leeg', dus dat klopt wel. Toen ik thuis kwam heb ik hem op de lader aangesloten en wou ik hem aanzetten. Er gebeurde echter niets, hij ging niet aan, wat ik ook probeerde. Daarom heb ik hem een paar minuten laten liggen, met het idee van 'hij moet eerst een beetje opgeladen zijn'.
Maar toen ik een aantal minuten later weer probeerde, ging hij nog steeds niet aan.
Wat me wèl opviel, was dat het display heel licht wat knipperde, niet qua licht, maar het LCD. En het was niet zo dat hij iets aan gaf, maar het bleef heel lichtjes wat aan/uit gaan. Dit was alleen zo als hij aangesloten zat op de lader. (gewone standaard lader trouwens)
Ik heb hem de hele nacht aan de stroom laten zitten, maar vanochtend wou hij nog steeds niet aan.. :'(
Wat kan er mis zijn? De lader defect? (omdat de telefoon gister netjes uitging met de mededeling dat hij leeg was..)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-03 16:38

crashtestdummy

Ajoeto member

HaaZ schreef op 11 oktober 2002 @ 09:47:
Wat kan er mis zijn? De lader defect? (omdat de telefoon gister netjes uitging met de mededeling dat hij leeg was..)
Ik zou de batterij er FF uit halen en opnieuw erin. Misschien een vuiltje of los contactje :?

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
crashtestdummy schreef op 11 oktober 2002 @ 09:57:
[...]

Ik zou de batterij er FF uit halen en opnieuw erin. Misschien een vuiltje of los contactje :?
Done that.. twice..

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 21:36
Niet een nokia vriendje die dezelfede battery heeft(8210/8310)? en dan even testen?

no comment

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
Martinus schreef op 11 oktober 2002 @ 10:25:
Niet een nokia vriendje die dezelfede battery heeft(8210/8310)? en dan even testen?
8310 zelfde batterij? Die heeft nl. wel langere standby en beltijd? maakt dat uit?
En, 3310, kan die? :?

Hm, trouwens, lader van een 3310, kan'k die es proberen?

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Martinus schreef op 11 oktober 2002 @ 10:25:
laders zijn allemaal hetzelfde, batterij van 3310 is groter

https://wren.co/join/Devian

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Anders moet je gewoon bij een nokia service point langs gaan, maken ze hem direct en gratis. Dus niet langs de telefoon winkel gaan waar je hem gekocht hebt. Duurt alleen maar langer.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
CrashOne schreef op 11 oktober 2002 @ 10:42:
Anders moet je gewoon bij een nokia service point langs gaan, maken ze hem direct en gratis. Dus niet langs de telefoon winkel gaan waar je hem gekocht hebt. Duurt alleen maar langer.
Is online gekocht, dus nog lastiger :{

zal es ff kijken waar hier in de buurt zoiets is.. zal wel weer niet.. magoed..

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

bij een servie point doen ze nooit moeilijk als je telefoon niet ouder dan een jaar is. En dat zal ie wel niet zijn.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Als je hem aan de lader doet, krijg je normaal gesproken een metertje te zien die aangeeft dat de batterij wordt opgeladen, vergelijkbaar met je netwerkstatus. Is dit bij jou dan ook wel het geval?

Ik heb zelf wel eens gehad dat ik heb 's avonds aan de lader deed en de volgende dag was hij nog steeds leeg. Bleek de stekker niet in het stopcontact te zitten 8)7

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
Stimpy001 schreef op 11 oktober 2002 @ 10:52:
Als je hem aan de lader doet, krijg je normaal gesproken een metertje te zien die aangeeft dat de batterij wordt opgeladen, vergelijkbaar met je netwerkstatus. Is dit bij jou dan ook wel het geval?

Ik heb zelf wel eens gehad dat ik heb 's avonds aan de lader deed en de volgende dag was hij nog steeds leeg. Bleek de stekker niet in het stopcontact te zitten 8)7
Nee, er komt geen metertje in beeld. Wel is het zo dat als ik de stekker van de lader erin doe, dat hij een poging lijkt te doen het LCD-scherm te 'starten'.. heel vaag knippert het scherm namelijk (niet de ledjes)

Ennuh, ja, stekker zat er de hele nacht in :)

Verwijderd

ik heb hem ook online gekocht en heb er niet veel problemen mee, maar het blijft een nokia dus er is altijd wel iets mis! die van mij gaat een heel enkele keer wel is gewoon lekker een tukkie doen dus dan gaat tie gewoon uit! maar goed is pas twee keer gebeurd dus.... maar wat ook wel is wil helpen gewoon ff resetten ofterwijl je batterij er ff uitlaten ik weet het anders ook niet

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2002 11:11 . Reden: spelfout ]

Verwijderd

Ga naar nokia citypoint en ze doen niet moeilijk had het zelfde probleem, chippie doorgebrand!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 13:02:
Ga naar nokia citypoint en ze doen niet moeilijk had het zelfde probleem, chippie doorgebrand!
Hmja, citypoint zit alleen in midden-Nederland ofzo, ik woon in Friesland :{

Was dat ook te zien dat ie doorgebrand was?

• technocow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-02 16:08
met de hamer kan alles 8)7 8)7 8)7

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
t lukt wel aardig met techposts scoren hè? :{

Verwijderd

Dit had ik ook met mijn 7110. Niks meer aan te doen :'( Ik had nog garantie dus ik heb gewoon een nieuwe gekregen :)

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 14:23:
Dit had ik ook met mijn 7110. Niks meer aan te doen :'( Ik had nog garantie dus ik heb gewoon een nieuwe gekregen :)
Een nieuwe? Aaargh, mn telefoonnummers :'( :'(
zijn die nog te redden dan? nee zeker :'(

Verwijderd

Ik had dat ook met mijn 3210. Nooit meer goed gekregen. Hij was alleen wel 2 jaar oud dus geen nieuwe gekregen

Verwijderd

Bij mij zette ze de telefoonnummers over, en heb gewoon een nieuw toestel gekregen. kan je zelf niet zien dat ie doorgebrand is maar dat vertelde ze mij en deden verder niet moeilijk.

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 15:12:
Bij mij zette ze de telefoonnummers over, en heb gewoon een nieuw toestel gekregen. kan je zelf niet zien dat ie doorgebrand is maar dat vertelde ze mij en deden verder niet moeilijk.
en stond ook in telefoongeheugen zelf? niet op simkaart?
oh, dat zou hele uitkomst zijn *hoopt*

Verwijderd

Ja mijn geheugen stond vol, ze hebben zelfs mijn calender en e-mail overgezet!!!! wordt normaal in je cache geheugen opgeslagen.

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:30:
Ja mijn geheugen stond vol, ze hebben zelfs mijn calender en e-mail overgezet!!!! wordt normaal in je cache geheugen opgeslagen.
ga'k ze wel ff heel lief aankijken B)

Verwijderd

Hehe, jammer joh, bekend probleem bij de 6510!! De 8310 heeft 't probleem vast te kunnen lopen bij 't sturen van een SMSje!! Enige tip, terug naar winkel en op laten sturen, ben je 'm zo'n 8 weken kwijt OF naar midden-nederland reizen (A'dam, Den Haag) en naar de nokia store gaan!! Succes btw!!

Verwijderd

Die zit toch ook in EIndhoven hé weet ik het alvast voor de zekerheid >:) heb wel twee jaar garantie erop >:)

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:36:
Hehe, jammer joh, bekend probleem bij de 6510!! De 8310 heeft 't probleem vast te kunnen lopen bij 't sturen van een SMSje!! Enige tip, terug naar winkel en op laten sturen, ben je 'm zo'n 8 weken kwijt OF naar midden-nederland reizen (A'dam, Den Haag) en naar de nokia store gaan!! Succes btw!!
Dat probleem van de 8310 heeft de 6510 ook, incl. mijnes.. Dàt kon ik zelf oplossen door de SIMkaart opnieuw in de (superbrakke) houder te doen..

En ik probeer het eerst bij een Nokia Store in Groningen, iets dichterbij :)
Hoop hem niet weken kwijt te zijn en hoop de data nog te kunnen houden, da's t belangrijkste..

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02 16:08

_WgV_

It's a magical world!

Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn 3310, die heb ik alleen gewoon laten liggen en een andere telefoon gekocht. Want ik had geen garantie en reparatie was bijna net zo duur.
Lijkt wel iets van nokia te zijn ofzo :?

#StopBurningStuff

Verwijderd

HaaZ schreef op 11 oktober 2002 @ 22:48:
En ik probeer het eerst bij een Nokia Store in Groningen, iets dichterbij :)
Is die er dan? Ik moest voor de dichtstbijzijnste naar Heerenveen. Woon zelf in Groningen.

Verwijderd

ja mijn motorola v51 ging ook zo dood :/ :'(

Verwijderd

Er zijn er 2 in eindhoven 1 aan de Hoogstraat 88-90 en een aan de Luchthavenweg 81 u 104. zie http://www.nokia.be/nl/club3.html

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 23:05:
Is die er dan? Ik moest voor de dichtstbijzijnste naar Heerenveen. Woon zelf in Groningen.
Jazeker, een hele fijne walk-in zelfs: EMTS, zit op het industrieterrein van Groningen (http://www.gsmdefect.nl/body.htm)

Goed, ik kick ff mn topic omdat ik mn foon weer terug heb :)
Verleden week woensdag heengebracht naar EMTS in Groningen. Telefoon afgeven, ff uitgelegd wat er aan de hand was en k kreeg een papiertje en mn SIM-kaart met de mededeling dat ik hem over een uur wel weer op kon halen *D
Heb niet eens een garantiebewijs oid laten zien, EMEI-code was voldoende :)

Helaas had ik niet de tijd om een uur te wachten, dus heb ik hem gister weer opgehaald, accu was op request speciaal ff opgeladen, dus ik kon hem gelijk weer gebruiken :)
Alle instellingen, SMSjes en telefoonnummers waren wel weg, hij was weer als fabriek-af, doordat de software inderdaad stuk was.. Maar dat zeiden ze vantevoren al, helaas, maar ach, op een oude SIM-kaart stond 95pct van mn telefoonnummers nog, dus zò erg is het ook weer niet.

Al met al: telefoon binnen een uur klaar, zeer netjes (weer eens wat anders dan die 4 weken ofzo als je hem opstuurt)
En natuurlijk geheel kosteloos :)

Pagina: 1