Ik heb iets heel erg doms gedaan. Mijn computer stond uit (gelukkig) en mijn voeding stond aan (daar is een apparte schakelaar voor). Ik ben zo stom geweest om dat rooie knopie van 230 naar 110 te zetten: flits boem. Weet iemand of alleen mijn Voeding naar de kloten is of mijn mobo + rest ook? Ik heb echt DRINGEND een antwoord nodig.
Verwijderd
Haal je voeding er af en schroef hem open en ruik er aan. Als het een brandlucht heeft is je voeding kapot. Kijk dan ff of je een zekering hebt die kapot is. Dan is het je voeding. En test je ff een andere op je PC. En kijk je of die het doet....
Verwijderd
Ik werk in een computer winkel en ik kan je zeggen dat alleen de voeding kapot is er sit een groot ding in ( een elco ) en die is ontploft dus dat wodr een nieuwe voeding !
Ik heb mijn video-kaart overgebouwd in een werkende PC, en die werkt nog steeds perfect, geen enkel probleem, is dit enige hoop voor de andere onderdelen:
Is dit garantie dat de rest ook ZEKER zal werken?
Is dit garantie dat de rest ook ZEKER zal werken?
Waarom heb je in hemelsnaam dat knopje verzet?????
Verwijderd
De rest werkt zeker weten nog want net zoals in mijn post, ik heb het zef ok al een keertje gehad !
Iedereen in ieder geval heel erg bedankt, en ik ga maar een nieuwe voeding kopen......
Verwijderd
EN blijf voortaan eff van dat knopje af want nu weet je wat er dan gebeurd ( ervaring is de beste leermeester !!!!!! ).
Geen dank !
Geen dank !
Heb nieuwe voeding gehaald, nu 300W i.p.v. 230W (F100), en alles werkt nog perfect, gelukkig
Pagina: 1