[cs]winamp control

Pagina: 1
Acties:

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:03
is er iets van een script met binds dat je winamp kan bedienen terwijl je cs speelt?

zoeken levert een aantal behoorlijk lelijke cheat pagina's op.. daar heb ik dus geen zin in

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
op de winamp site bij plugins met je 'reproduction control' opzoeken, daarmee kun je sneltoetsen instellen, ik heb bv. ctrl+f1 play, ctrl+f2 pause etc. etc.
zeer handig

• chim0
  • Laatst online: 04:03
kNarf schreef op 11 oktober 2002 @ 09:29:
op de winamp site bij plugins met je 'reproduction control' opzoeken, daarmee kun je sneltoetsen instellen, ik heb bv. ctrl+f1 play, ctrl+f2 pause etc. etc.
zeer handig
tnx ik ga even kijken

precies wat ik zocht!

Verwijderd

Logitech Internet Navigator keybord rulez :P

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Hmmm... Gewoon een koele pleelist maken en gaan met die banaan :Y) Waarom pauzeren? Als je het volume goed instelt (evt. met equalizer) kan je alles horen (zelfs verre voetstappen).

Wel leuk om te zien dat er meer mensen met muziek spelen. CS is saai zonder :) Alhoewel ik me wel kan voorstellen dat er van die l33t nerds zijn die 10 cm voor hun 22inch monitor zitten met een koptelefoon knalhard, zonder muziek... Dat is niet cool, dat is sick. Muziek rules.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
je kan een externe winamp control panel maken (kijk in Casemodding) maar waarom zou je muziek aan laten staan als je een spel speeld wat voor 40% op geluid gebaseerd is :? kijk bij UT2003 kan ik het me voorstellen, das gewoon actie. maar CS is echt grotendeels op geluid gebaseerd (met een a3d kaart maak ik soms blind nog kills :D)

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:33
Psies, ik speel ook zonder muziek, uiteraard, geluid goed aan, 22 inch monitor voor me neus etc.

Verwijderd

de standaard nerd dus :+
Neej ik moet nog ff goed koptelefoontje kopen + mic kan het ik het echt lekker spelen .. maar Cs met winamp aan .. hm lijkt me voor mij niet echt werken .. wil je de voetstappen horen dan moet je rustige muziek draaien .. wat niet echt goed is want dan word ik lui met fragge :P en doe ik de hardere soort muziek aan hoor ik de voetstappen weer niet :9

• random
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2024

random

Lost his marbles

[totaal offtopic]
Het speelt best wel lekker hoor :), af en toe lekker even chillen op massive attack terwijl je een CT rush aan het doen bent geeft wel een leuke combi :)
[/totaal offtopic]

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes

Verwijderd

...*editted*...

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Geluid boeit niet zoveel meer in de nieuwste versies van CS, door als een kip zonder kop overal in te rennen en te sproeien alsof je gun een tuinslang is heb je immers nog meer kans op een kill dan wanneer je sneaky doet, burst en naar elke voetstap luistert :D
(ok beetje overdreven, maar die hitboxes zijn sinds 1.3 een d r a m a)

Voor mij ook geen CS meer zonder winamp :)

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
random schreef op 11 oktober 2002 @ 15:58:
[totaal offtopic]
Het speelt best wel lekker hoor :), af en toe lekker even chillen op massive attack terwijl je een CT rush aan het doen bent geeft wel een leuke combi :)
[/totaal offtopic]
Jij snapt het.

In tegenstelling tot wat velen denken kan je - mits je je Winamp goed instelt - alles in het spel horen :o
Dus waarover jullie zeiken weet ik niet, het spel is veel leuker met muziek. Alle spellen zijn leuker met muziek, mits je maar de dingen hoort die je moet horen (niet alleen in FPS gamers maar ook in racegames moet je wel de engine kunnen blijven horen zodat je weet wanneer je moet schakelen etc).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-02 20:46
Lmanager heeft een functie ervoor d8 ik,

van cs.nl
Jürgen Langthaler van HLM stuurde me vandaag een e-mail over de nieuwe versie van Half-Life Manager.

Dit programma bevat onder andere:

-GameBrowser
-GameJoiner
-AdminTool

Hier een paar screenies van de tool:

Screenshot 1
Screenshot 2
Screenshot 3

Hier een paar voorbeelden van de changes in V 0.4:
-De BuddyTracker is gebruiksvriendelijker gemaakt.
-De filter sectie en het "Options" menu is re-designed.
-Functies toegevoegd voor ingame, bijvoorbeeld voor Winamp.

Bekijk de hele lijst hier.

Download HLM hier.

Voor meer info bezoek www.hlmanager.de.
Bron: Jürgen Langthaler van HLM
http://www.hlmanager.de/download/hlmsetup.exe
Pagina: 1