Toon posts:

Adsl abbo's

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
aangezien in november veeel mensen de gelegenheid krijgen om adsl aanteschaffen leek het mij handig voor mij en natuurlijk ook voor anderen, om zoveel mogelijke adsl abbonementen op een rjitje tezetten enzo de meest goedkope,gunstige,snelle enz providers eruit tekunnen plukken,
want bijv, wat zijn nu de meest gustige aanbiedingen (goedkope abbo's) en daarbij ook zonder limiet want dat wil niemand hier waarschijnlijk,
dus zouden jullie me en anderen kunnen helpen met het kiezen van een gunstig abbonement voor adsl?

alvast bedankt,

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

je kan op www.speedtest.nl de snelheden wel vinden en op de sites van de providers een hoop andere info, maar zijn hier niet al zat topics over :?

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik denk dat je voor de prijzen en andere feiten het beste kunt bekijken op www.adslmetacrawler.com en snelheden op http://www.speedsuite.net/speedsuite/ Verder zijn er nog genoeg andere topics op GoT met ervaringen...

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
maar het is toch ook zo dat alle snelheden vanaf 1 januari 2003 verdubbeld worden (mits je via kpn gaat? )

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 09:33:
maar het is toch ook zo dat alle snelheden vanaf 1 januari 2003 verdubbeld worden (mits je via kpn gaat? )
ja dat is zo 512 gaat naar 768 en 1024 gaat naar 1536

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Verwijderd

Alle snelheden worden met 50% verhoogd, niet verdubbeld dus. Op www.speedtest.nl kun je idd alles over de snelheden vinden. Ik denk dat de prijzen o.a. allemaal wel bekend zijn. Kijk anders op eerder genoemde sites hierboven of bij de providers zelf. Daar staan ook alle overige specs.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 09:21:
aangezien in november veeel mensen de gelegenheid krijgen om adsl aanteschaffen leek het mij handig voor mij en natuurlijk ook voor anderen, om zoveel mogelijke adsl abbonementen op een rjitje tezetten enzo de meest goedkope,gunstige,snelle enz providers eruit tekunnen plukken,
want bijv, wat zijn nu de meest gustige aanbiedingen (goedkope abbo's) en daarbij ook zonder limiet want dat wil niemand hier waarschijnlijk,
dus zouden jullie me en anderen kunnen helpen met het kiezen van een gunstig abbonement voor adsl?

alvast bedankt,
In je mailbox.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Geheime informatie :? Misschien hebben andere mensen er ook nog iets aan? Een mooide laatste post? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:37
Ik ben ook aan het rond kijken
en ik zit een beetje te twijfelen tussen.

cistron 512/1024 €69,- aansluiten kost €190,- 20 Gb
eweka 512/1024 €69,- aansluiten kost €175,- FUP
tweakdsl 512/1024 €68,- aansluiten kost €100,- FUP

aansluitkosten zijn wel zonder modem volgens mij.

Ik denk dat ik cistron neem, want daar hoor ik beste verhalen over. Helpdesk etc..

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
mhr-zip schreef op 11 oktober 2002 @ 09:51:
Ik ben ook aan het rond kijken
en ik zit een beetje te twijfelen tussen.

cistron 512/1024 €69,- aansluiten kost €190,-
eweka 512/1024 €69,- aansluiten kost €175,-
tweakdsl 512/1024 €68,- aansluiten kost €100,-
eweka is niet echt goed als je het forum leest op die site, cistron is gewoon goed, en tweakdsl moet zich eigelijk eerst een beetje bewijzen imo....ze zijn eerst de fout in gegaan, die fout zullen ze ws geen 2de keer maken, maar mijn vertrouwen hebben ze nog niet iig... :)

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:37
Mja tweakdsl mogen zich van mij eerst wel bewezen, en in eweka heb ik niet echt vertrouwen. Surfnet dsl lijkt mij wel wat, maar ik geloof niet dat hsbrabant dat levert.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Verwijderd

Topicstarter
als ik het zo bekijk zou ik toch zeker wel voor zonnet adsl family gaan,
maar waarom is hij niet beschikbaar bij mij, en de andere zoals lite bijv wel?????????? kutje
aangzien family gewoon 2x zo snel is als lite zelfde aanbieding heeft en maar 2 eiro goedkoper is....

• technocow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 22:17
ik neem denk ik XS4ALL...

meeste features voor een normale prijs :)

Verwijderd

Ik kreeg net een mailtje van me provider dat mijn 512/64 verbinding gratiz wordt geupgrade naar een 768/128 connection. Betaal nog steeds 45 euro net als een jaar gelee, nix geen KPN geintjes... ;)

Demon/Versatel combo trouwens.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Voor 2 euro meer heb je 1536/128.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 22:52
Dit is prima zelf te vinden op sites als mordax en Speedsuite.nl :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.