Gezocht! Nieuwe DC projecten!

Pagina: 1
Acties:

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:21

aKra

Intentionally left blank.

Topicstarter
Ik zoek nog een nieuw DC project, dus geen bestaande zoals UD/ECCp/etc. om aan deel te nemen...

Weet iemand nog een aantal leuke? (Moet wel multiple OS-es ondersteunen...)

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Binnenkort gaat RC5-72 van start, dus kan je daar aan beginnen.

Juist

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

[rml][ TSC] Stats behoefte?[/rml]
wat dacht je daar van?

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:05

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Als je een niet bestaande zoekt moet ie dus nog ontwikkeld worden. Ik zou zeggen: sla ff aan het compilen en maak er iets moois van! Doe je best! ;) :>

Ik denk dat je bedoeld dat je een Project zoekt waar we nog niet in participeren. Ik geloof dat er hier al eens discussies over waren gevoerd waarin naar voren kwam dat we niet _nog_ meer projecten wouden doen, iig niet ondersteund zullen worden met DPCH's, omdat we nu de krachten ook al teveel verdeeld hebben.

Begrijp me goed, je wordt echt niet tegengehouden als je het per se wilt, maar verwacht van DPC niet al teveel steun. (8>

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

• aKra

aKra

Topicstarter
Nee, ik hoef geen DPC steun daarvoor...

TSC = niet nieuw... :)

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 20:23
Als je iets met een nieuw project wil doen, moet je ff wachten op RC5-72 zoals Jeldert aangeeft, of je gaat TSC helpen... daar kunnen ze 't wel gebruiken

I'm not weird, I'm a limited edition

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

aKra schreef op 11 oktober 2002 @ 09:55:
Nee, ik hoef geen DPC steun daarvoor...

TSC = niet nieuw... :)
Vraag dan Stappel even of hij wat leuks in de aanbieding heeft!

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

Waarom zou je _weer_ een nieuw project beginnen?? DPC doet al aan veel projecten (plusminus 10 projecten) mee en kunnen daar best wat hulp gebruiken (bovendien gaat binnenkort rc72 van start).

Uiteraard _mag_ je best met een nieuw project meedoen, daarin is iedereen vrij om keuze te maken :)

DPC Team ColdFusion

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 12:59

Cow_tipping

On the run for D.B.!

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:05

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Let er trouwens wel ff op dat _als_ je mee gaat doen in een nieuw project onder de naam van DPC dat je dan wel ff (evt. in overleg) een goede naam neemt, en niet zoals een paar mafketels die hun team DPA (Dutch Power Alcaholics) noemen :D 8)7

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Verwijderd

Onder www.dpcstats.tk kun je alle DC (gerelateerde) projecten vinden waar DPC aan meedoet. Meer projecten die in aanmerking komen zijn er niet. (Geen teamondersteuning) Als ze komen is meestal binnen 1 a 2 dagen een DPC team aanwezig.

Mijn advies, begin aan één van deze projecten en als er een nieuwe uitkomt, kun je altijd overstappen.

• aKra

aKra

Topicstarter
Het ging me er juist om dat DPC niet mee deed :)

Maar, ehm, RC5-72 hoe lang dan nog?

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Ik ben zelf hetvolgende project aan het testen. http://www.theneoproject.com/
Tot nu toe is het nog pre-beta en dus nog niet zo goed. maar de potentie is er.
Een kleine lijst met punten
- stats worden nu gemaakt, zijn er dus nog niet
- de client is er alleen voor windows
- de client werkt nog niet achter een proxy
- de client is in te stellen dat hij slechts 50% cpu belasting genereed (of in stapjes van 10%)
- het is niet wetenschappelijk. ze gokken naar een nummer voor in de RSA 576 contest
- de makers zijn erg gemotiveerd om dingen te doen

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Verwijderd

stappel_ schreef op 11 oktober 2002 @ 10:56:
Ik ben zelf hetvolgende project aan het testen. http://www.theneoproject.com/
Tot nu toe is het nog pre-beta en dus nog niet zo goed. maar de potentie is er.
Een kleine lijst met punten
- stats worden nu gemaakt, zijn er dus nog niet
- de client is er alleen voor windows
- de client werkt nog niet achter een proxy
- de client is in te stellen dat hij slechts 50% cpu belasting genereed (of in stapjes van 10%)
- het is niet wetenschappelijk. ze gokken naar een nummer voor in de RSA 576 contest
Inderdaad grappig concept, een algemene client die ingezet kan worden voor verschillende projecten. Met de oplossing van de projecten wordt geld verdiend, en 80% daarvan gaat naar een goed doel :)

Er zjin wel stats, maar dat is gewoon een eenmalig keertje om iedereen even braaf te houden begrijp ik? http://www.theneoproject.com/tempstats.htm

Als Stappel het weer eens niet ontdekt heeft ;)

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

stappel_ schreef op 11 oktober 2002 @ 10:56:

1. Rc5 was ook verre van wetenschappelijk met gewoon domweg alles proberen
2. Dat is een enorm voordeel

[ Voor 0% gewijzigd door KoW op 11-10-2002 12:45 . Reden: tikvaute ]

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-03 12:05
De laatste tijd ben ook ik een beetje aan het rondkijken naar andere DC-projecten, en het Muon-project trok mijn aandacht. Ik had het een tijdje geleden ook al eens gedaan, maar toen waren er nog geen team stats en was ik er maar weer mee gestopt, maar die zijn er nu wel, waardoor ik weer af en toe het programma draai. Je mag zelf wel raden wie het team heeft opgericht ;)

En oh ja, die Aarsen doen ook mee, zij staan 4e, wij maar 12 :(, nog een reden om mee te doen.

Je hoeft geen workunits op te halen, maar je kunt wel een bestand ophalen met de beste 250 of 1000 resultaten tot ongeveer 2 weken geleden. De client bepaalt aan de hand van de eerder gedane berekeningen de nieuwe workunit die hij gaat berekenen.

Don't waste your time or time will waste you

• RoyalFlusher
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Dat Muon project is wel grappig ja, je kunt op verschillende manieren meedoen als je wilt. Als het gaat om het beste resultaat te halen kun je het beste de top-zoveel van resultaten downloaden en deze verder bewerken, mocht je meer geinteresseerd zijn in het maken van zoveel mogelijk resultaten dan gooi je na ieder gegenereerd resultaat de results.dat weg. de results.txt laten staan natuurlijk want die moeten terug gestuurd worden... ;)

Division BrabanderT

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-03 12:05
RoyalFlusher schreef op 11 oktober 2002 @ 13:01:
Dat Muon project is wel grappig ja, je kunt op verschillende manieren meedoen als je wilt. Als het gaat om het beste resultaat te halen kun je het beste de top-zoveel van resultaten downloaden en deze verder bewerken, mocht je meer geinteresseerd zijn in het maken van zoveel mogelijk resultaten dan gooi je na ieder gegenereerd resultaat de results.dat weg. de results.txt laten staan natuurlijk want die moeten terug gestuurd worden... ;)
Maar voor die goede resultaten krijg je ook veel meer punten, omdat deze ook veel langer kosten om uit te rekenen. Dit komt doordat er veel meer van die muons blijven bestaan tijdens de simulatie. Hier geeft hij dat aan.

Don't waste your time or time will waste you

Pagina: 1