Computer in minicooler

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 21:02
Ik ga een keer een nieuwe mod maken (mijn eerste ;)) en ik wou dan mijn mobo enzo inbouwen in zo'n minicooler of gewoon een koelkast. Want dit is wel lekker stil >:).
Mijn vraag is heeft dit zin en verbruikt dit niet al te veel stroom, en heeft mischien iemand dit al gedaan?

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-02 19:52
Pas wel op met vocht/condens he ;)

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

heeft et zin? nee eigenlijk niet, een koelkast krijgt zoveel hitte niet weggepompt. zelf is een koelkastcompressor iets van 80Watt ofzow, en dan heb je al een redelijke koelkast. een comp in zijn geheel poept toch wel minimaal 250W uit, ik weet niet hoeveel watts aan warmte dat is, maar it doesnt add up in ieder geval

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
koelkast is niet gemaakt om aktieve warmte bron te koelen ... zoek maar op GoT ...

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:23

Epsilon

helaas, dat trekt een minicooler (gebaseerd op een peltier) nooit.

Leuk bedacht, maar dat kan je wel vergeten. Zoek maar eens op "pc in (mini) koelkast" oid. Dan zal je een eind komen :).

btw, welkom @ GoT

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 21:02
Sluit de topic maar. Twas een slecht idee :'(

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Ik heb zo'n mini cooler
offtopic:
( ik doe hem weg voor een AMDxp2600, of 512mb pc2100)
maar ik zie daar nog niet zo makkelijk een computer in verdwijnen, hij is wel erg klein van binnen, wn zoals epsilon zegt, die peltier erin trekt dat van zijn levnsdagen niet

Verwijderd

Zoiets })

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dahath/KoelkastPC.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dahath/KoelkastPC2.jpg

Verwijderd

Searchvraag..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.