PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Kijk eens bij Computer Management / Disk Management. Of je de HDs daar weer kan inschakelen.
Ik kan kijken, maar heb ent ff mijn pc helemaal uitgezet, en nu weer aan, nu herkent ie de schijven wel weer....arjanscholl schreef op 11 oktober 2002 @ 06:59:
Kijk eens bij Computer Management / Disk Management. Of je de HDs daar weer kan inschakelen.
In iedergeval staat de belangrijkst data (CQ passwords, foto's, portfolio) op de C: schijf.
Dus die gaan niet meer verloren,
Maar hoe ze uit gezet zijn, snap ik nog niet, kennelijk een probleem ergens
Oh, dat kan toch wel es ooit gebeuren.. Reactivate partition wil wel eens helpen, of gewoon een simpele chkdsk..
ooit welleens gebeuren? nu is het weer raak, er is echt iets mis, schijven beginnen kapot te raken, in ieder geval haperen ze...Twynn schreef op 11 oktober 2002 @ 09:28:
Oh, dat kan toch wel es ooit gebeuren.. Reactivate partition wil wel eens helpen, of gewoon een simpele chkdsk..
update:
The device, \Device\Harddisk1\D, has a bad block.
For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Een ongezonde mededeling..DaNCe2k schreef op 12 oktober 2002 @ 07:29:
Test eens de schijfjes met het tooltje van de harddiskfabrikant. Linkje staat in OM FAQ onder het kopje "mijn harddisk doet vaag". Daar staat verder ook nuttige info mbt verdere afhandeling
Backup maken van alles.
Sowieso wel handig dit dagelijks te doen en is na de eerste maal soms 5 minuten werk
Dan even kijken of je nog garantie hebt op de schijf en een RMA vragen en retourneren.
Sowieso wel handig dit dagelijks te doen en is na de eerste maal soms 5 minuten werk
Dan even kijken of je nog garantie hebt op de schijf en een RMA vragen en retourneren.
ARME AOW’er
Pagina: 1