Toon posts:

[TV-OUT] pin-out voor tv-out op de Creative DXR2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig de pin-outz voor de tv-out van de Creative DXR-2 Mpeg decoder card? Het betreft hier een connector die eruitziet als de PS/2 connector (van bijvoorbeeld muis of toetsenbord).
Heel schematisch ziet dat er als volgt uit:

(-/0|0\
(/0---0\
(-\-00-/

Op de bovenste vier pinnen kan gewoon een S-VHS-kabel aangesloten worden, en op de onderste twee de composiet TV-out aansluiting. Mijn vraag is dus welk deel van de tulp (2-aderig) komt op welke pin?

(ik heb de search reeds gebruikt en ook google :+)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2002 01:15 . Reden: wijziging tekening ]

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024

Verwijderd

Topicstarter
Jupz, heb ik... maar daar staat het antwoord niet in.
Bovendien gaat t om een speciale Creative aansluiting... :+

Verwijderd

Topicstarter
kickie... ben errug benieuwd naar t antwoord iemand heeft toch vast nog wel een manual ofzo van die dx-2? (ikzelf iig niet :( )

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2002 01:23 . Reden: eentje teveel gepost :( ]

Verwijderd

Topicstarter
kickie... ben errug benieuwd naar t antwoord iemand heeft toch vast nog wel een manual ofzo van die dxr-2? (ikzelf iig niet :( )

• Extremiel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-01-2025
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 01:23:
kickie... ben errug benieuwd naar t antwoord iemand heeft toch vast nog wel een manual ofzo van die dxr-2? (ikzelf iig niet :( )
Dan meteen maar 2x een kickie?

Verwijderd

Topicstarter
was bedoeld als eentje... maar ipv te wijzigen nam t forum t aan als nieuwe post... heb eerste maar meteen editje ingezet... :+
Pagina: 1