Ik heb het probleem met deze kaart dat als ik een tijd (2 uur ofzo, soms helemaal niet) de tv-out gebruik, dat me pc dan gewoon crashed.
Krijg allemaal wazige kleuren en hij doet nix meer, reset is enige optie.
Ik heb de kaart al een tijd, en heeft al in verschillende pc's gezeten, maar het blijft zich voort doen.
Toen ik de kaart had gekocht, zat er standaard geen TV-Out module op, die heb ik van me neefje gejat van zijn club3D geforce 2 Pro
Ik heb hem daarna wel helemaal gemod, heatsinks d'r op, blue orb op GPU (leuke overclock resultaten toen
), maar dit kan er toch niets mee te maken hebben?
Als ik gewoon de monitor stand gebruik (geen TV-Out dus) is er niets aan de hand, en kan de pc gewoon 24/7 aan staan zonder probz.
Maar deze pc moet dus gaan functioneren als DivX player, maar als ie soms gewoon crashed tijdens een film, is er ook geen reet aan...
Ik gebruik TV-tool 5.5.
Screensaver en display standby staan uit.
Heb altijd de gewone Nvidia drivers gebruikt, niet de Creative (maar dit maakt ook vrij weinig uit neem ik aan)
Iemand bekend met deze problemen?
Anders moet het maar een LAN bak worden
Specs: (niet belangrijk, maar is de pc waar ie nu in zit, zelfde problemen had ik in me athlon 1,4 systeem)
CPU: AMD Duron 1,2 Ghz
MEM: 384 MB Sdram Pc133
Mobo: ECS K7S5A
HDD: Maxtor 30,7GB ATA 100 7200 rpm
Video: wat denk je
Krijg allemaal wazige kleuren en hij doet nix meer, reset is enige optie.
Ik heb de kaart al een tijd, en heeft al in verschillende pc's gezeten, maar het blijft zich voort doen.
Toen ik de kaart had gekocht, zat er standaard geen TV-Out module op, die heb ik van me neefje gejat van zijn club3D geforce 2 Pro
Ik heb hem daarna wel helemaal gemod, heatsinks d'r op, blue orb op GPU (leuke overclock resultaten toen
Als ik gewoon de monitor stand gebruik (geen TV-Out dus) is er niets aan de hand, en kan de pc gewoon 24/7 aan staan zonder probz.
Maar deze pc moet dus gaan functioneren als DivX player, maar als ie soms gewoon crashed tijdens een film, is er ook geen reet aan...
Ik gebruik TV-tool 5.5.
Screensaver en display standby staan uit.
Heb altijd de gewone Nvidia drivers gebruikt, niet de Creative (maar dit maakt ook vrij weinig uit neem ik aan)
Iemand bekend met deze problemen?
Anders moet het maar een LAN bak worden
Specs: (niet belangrijk, maar is de pc waar ie nu in zit, zelfde problemen had ik in me athlon 1,4 systeem)
CPU: AMD Duron 1,2 Ghz
MEM: 384 MB Sdram Pc133
Mobo: ECS K7S5A
HDD: Maxtor 30,7GB ATA 100 7200 rpm
Video: wat denk je