He gasten, Als je onder in beeld bij sign. kijkt dan zie je mijn specs. Die pc heb ik zo geupgrade maar een vriend heeft het precies zo gedaan kwam toen goed uit met korting enzo, maar het enige verschil is dat hij een GF4 ti 4200 64 mb heeft en ik GF4 Ti 4600 128 mb. Alles in bios staat hetzelfde alle drivers hetzelfde en toch halen we even hogen score hoe kan dat nou mijn kaart was 180 € duurder en we hebben zelfde benchmark score
Dus ik heb nou gewoon fl 400,-- voor niks betaald.
Verwijderd
Zit helaas te weinig verschil tussen de 2 chips om een groot verschil te maken, en voor zover ik weet haal je uit de huidige test niet veel meer punten met deze grote hoeveelheden geheugen.
Wat ik weet is dat de 4600 wat sneller is dan de 4200 maar de 4200 loopt makkelijk even snel als de 4600. Dan het verschil in geheugen zal niet uitmaken omdat je nog niet echt veel profijt haalt uit 128 mb gezien de huidige eisen. Daarom trekt hij aan je 64 mb net zo hard als aan je 128 maar benut hij niet de gehele 128 mb.
Leeg
Lees * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * nou eens goed en hou je eraan als je een topic opent. Deze gaat weer dicht, lees die Faq en de algemene V&B Faq ook gelijk even
Dit topic is gesloten.
![]()