[BF1942] Blood patch niet installeren

Pagina: 1
Acties:

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Op meerdere sites wordt gewaarschuwd...

"If you see a Blood Patch for BF1942 DO NOT DOWNLOAD IT AT ANY COST. There are many rumours about a blood patch that puts blood effects into the game. In reality it just steals your cd key from the registry and sends it off to whoever made the patch. So again do not download it!"

Het zal je maar gebeuren....

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Is dat eigenlijk wel mogelijk?
Ik bedoel is er niet iets van ingebouwde beveiliging in windows ofzo?
En kan je niet gewoon je internet ff uitzetten als je het programma runt?
Wou ik gewoon even weten. (8>

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-10 16:39

Akerboom

Codito, ergo sum

Ja je hebt programma's om te monitoren wie wat uit het register leest.
En firewall kunnen zien welk programma een connectie naar buiten maakt.
Dus het is makkelijk om deze rumour te testen...

Ik heb het spel en de patch niet...

Verwijderd

Hmm vaag. Wel klote, heb je het origineel gekocht en dan kan je m nog niet spelen...

Is er trouwens een goede bloodpatch voor?

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Op bf.nl waren ze er een aan het maken die wel werkte :)
Maar het moet wel een extra programmatje zijn dat start als je BF start dus als je dan een firewall hebt zal ie eerst vragen of ie naar het internet mag connecten.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ze hadden ook gewoon een blood optie moeten inplementeren. vind het echt crap, dan maken ze een zo realistisch mogelijk spel en dan stoppen ze bij het bloed. Ik maak graag zelf de keuze en ik hou er niet van dat die keuze voor me wordt gemaakt.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:55

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Dinictus schreef op 11 oktober 2002 @ 13:08:
Ze hadden ook gewoon een blood optie moeten inplementeren. vind het echt crap, dan maken ze een zo realistisch mogelijk spel en dan stoppen ze bij het bloed. Ik maak graag zelf de keuze en ik hou er niet van dat die keuze voor me wordt gemaakt.
schiet jij maares in het echt, en kijk zelf hoeveel bloed je ziet spetteren...
ik denk dat dit echt wel meevalt, iig minder als wat je vaak in die bloodpatches ziet...

Battle.net Spud#2543

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

TepelStreeltje schreef op 12 oktober 2002 @ 01:16:
[...]

schiet jij maares in het echt, en kijk zelf hoeveel bloed je ziet spetteren...
ik denk dat dit echt wel meevalt, iig minder als wat je vaak in die bloodpatches ziet...
Als je het specifiek over "spetteren" van bloed hebt dan heb je gelijk. Aan de andere kant heb je bij een fatale schietpartij toch regelmatig flinke plassen met bloed. Heb zelf twee keer een fatale schietpartij meegemaakt en bij een daarvan werd iemand doodgeschoten boven aan een trap en het bloed lag dus wel beneden. Verder klopt het wel dat bloodpatches vaak overdreven zijn en ook dat dit spel zoiezo niet realistisch is.
Pagina: 1