configuratie interface webhosting

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• duronbug
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:59

duronbug

Step on it.....!

Topicstarter
Is er voor linux/apache een tool waarmee mensen hun website en persoonlijke gegevens kunnen configureren ? Zoiets wat je ook bij de grote hosting providers hebt. Je ziet het ook veel bij gratis providers zoals geocities, etc.

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 19:35

Akerboom

Codito, ergo sum

wat je precies wilt hebben is mij niet duidelijk, maar probeer freshmeat eens.

• duronbug

duronbug

Step on it.....!

Topicstarter
Nou het moet mogelijk zijn voor de klanten die ik host, dat ze een aantal dingen kunnen configureren. Ook moet het mogelijk zijn om hun eigen passwd te veranderen voor ftp. En ze moeten hun email adressen kunnen aanmaken en aliassen en forward adressen kunnen instellen.

• Akerboom

Akerboom

Codito, ergo sum

zoiets
freeVSD enables ISPs to deploy virtual servers, dedicated servers, and virtual hosting on Linux. Virtual servers (aka virtual private servers) are created from filesystem templates called 'skels' which may contain all the services required by hosting resellers and/or Web sites with advanced requirements such as dedicated Apache Web server, Sendmail, MySQL, and full telnet/SSH/FTP access. Each virtual server has its own pseudo-root administrator account, allowing the virtual server owners to edit their own config files and restart services. The administrator may create additional user accounts and assign passwords, quotas, and various PAM-based privileges such as chroot FTP and POP3 access. A suite of native administration clients for Windows are also available from the project's sponsors, Idaya Ltd.
Zomaar de 1ste hit die ik pak...

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik gebruik (als client) deze al een jaartje ofzo, bevalt wel goed: http://www.cpanel.net/... is niet echt gratis geloof ik...

Ik ben een mens en dus onderdeel van het probleem.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• duronbug

duronbug

Step on it.....!

Topicstarter
Precies zoiets ja. Alternatieven zijn welkom.

Verwijderd

Bastien schreef op 10 oktober 2002 @ 22:42:
..is niet echt gratis geloof ik...
:X

• Akerboom

Akerboom

Codito, ergo sum

Deze addon voor de wel bekende WebMin, lijkt me ook een goed optie!

Verwijderd

volgens mij kan je met dat Usermin niet instellen hoeveel GB iemand mag uploaden, weet je misschien een manier dat dat wel kan?

Verwijderd

Mjah, om nou voor een dergelijke vraag een topic van een half jaar te kicken lijkt me weinig zinvol.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.