Toon posts:

Plextor 12x10x32 probleem !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan met clonecd geen cd's inlezen als ik subchannel data moet lezen met de plextor ..
volgens clone moet ie alles toch wel ondersteunen ... ik gebruik firmware 1,05 da's de nieuwste ? iemand suggesties ? |:(

Verwijderd

Topicstarter
is echt heel vaag , want hij lijkt wel in te lezen maar dan heel traag , dan leest ie weer een paar procent en daarna lijkt ie ineens weer opnieuw te initialiseren en daarna weer heel traag verder te gaan ? echt heel vaag .... kan dit komen omdat dma niet aanstaat ? als ik dit aanzet in ME ziet ie de drive niet meer.... maar vriend heeft zelfde writer onder ME en hij zegt dat alles goed gaat ... ligt dit aan mijn apparaat ? is zelfde lichting , zelfde winkel als die van hem ...... branden gaat btw wel prima

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand hier zo'n ding of zo ....

Verwijderd

Topicstarter
oh c'mon echt niemand ? jemig

Verwijderd

Ik heb het antwoordt niet; maar ik zou zeggen wacht maar effe totdat het dag is, dan staan de tweakertjes weer braaf in de rij om te replyen :)

Verwijderd

Ik heb gelezen dat sommige Plextor 12/10/32's idd vertikken subchannel data in te lezen.

Had er een site over gezien, ik zal even voor je zoeken....

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 18:09

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 18:10 schreef Darkman het volgende:
echt heel vaag .... kan dit komen omdat dma niet aanstaat ? als ik dit aanzet in ME ziet ie de drive niet meer.... maar vriend heeft zelfde writer onder ME en hij zegt dat alles goed gaat ... ligt dit aan mijn apparaat ? [/quote]De Plextor 12/10/32A ondersteund geen DMA mode, maximaal Pio-mode4

Laat maar.. .

Verwijderd

Topicstarter
NemO , kan dit zijn omdat ik niet de nieuwste versie van clone cd gebruik ? want de huidige versie zou 'm al wel ondersteunen de 12x10x32 .... maar die vriend van me heeft dus nergens problemen mee en ze komen allebei uit de zelfde winkel op dezelfde dag gekocht ! , ik heb dus gewoon pech gehad :?

mooi k*t :(

Verwijderd

Ik heb wat gezocht, en het schijnt dat bepaalde batches geen subchannel data kunnen lezen.

Ik weet niet of dit gefixed is met de nieuwste 1.05. Het is allemaal vrij onduidelijk.
Pagina: 1