Wat voor een stekker? 3,4, of 20 aansluitingen?
3: is voor een fannetje (extra) aan te sluiten
4: Voor als je een extra hdd/cd-rom wil aansluiten
20: die moet op je moederbord!
3: is voor een fannetje (extra) aan te sluiten
4: Voor als je een extra hdd/cd-rom wil aansluiten
20: die moet op je moederbord!
Die P6 aansluiting is diegene met 4 pinnen, deze moet direct op het moederbord van een P4 of AMD aangesloten worden. 
Edit:
12
Via Google kwam ik op die connector met 4 pinnen?
Edit:
12
Hmmm AMD ook ? Nog niet gedaan belangrijk ? Dacht alleen P4bazs2000 schreef op 10 oktober 2002 @ 21:45:
Die P6 aansluiting is diegene met 4 pinnen, deze moet direct op het moederbord van een P4 of AMD aangesloten worden.
P4=pentium 4 in fleppuhsteins post
Maar doet die pc het wil als je die p6 niet aansluit?
Maar doet die pc het wil als je die p6 niet aansluit?
ja, hij doet het altijd zonder die, maar ik wou het graag effe weten omdat ik een ccfl wou aangaan sluiten maar niet wist of ik deze ook kon gebruiken hiervoor
Weet ik niet, daar heb ik mij niet in verdiept, ik kwam het tegen op het moederbord van een maat van mij, ik keek wel even vreemd op omdat ik het op dat moment alleen maar op P4-mobo's had gezien.fleppuhstein schreef op 10 oktober 2002 @ 21:46:
Hmmm AMD ook ? Nog niet gedaan belangrijk ? Dacht alleen P4
Hmm, misschien is het zo'n vage compaq-stekker oid.
Als je wilt weten of je je ccfl erop aan kunt sluiten moet je ff op je voeding kijken naar de kleurcodes van je draadjes.
Meestal is rood 5v, geel 12v en zwart 0v. Dan moet je dus de ccfl met z'n + op de 12v en - op de 0v zetten. ZOu gewoon moeten werken lijkt me.
* Syzzer vind het nog steeds vaag
Als je wilt weten of je je ccfl erop aan kunt sluiten moet je ff op je voeding kijken naar de kleurcodes van je draadjes.
Meestal is rood 5v, geel 12v en zwart 0v. Dan moet je dus de ccfl met z'n + op de 12v en - op de 0v zetten. ZOu gewoon moeten werken lijkt me.
* Syzzer vind het nog steeds vaag
*zucht* Er hangen toch 6 draden aan, nietVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 21:43:
12 !! 6 grote bovenaan en 6 iets kleinere eronder
http://www6.tomshardware.com/howto/02q3/020904/diy-03.html
Oranje = 3,3V en rood = 5V
Verder gaat dit dicht, omdat dit wel zélf uit te zoeken is ([google=p6 aux power supply]) en de hele topic werkelijk nergens op slaat
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()