[XP/.NET] Crash bij install

Pagina: 1
Acties:

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 19:16
Ik heb net m'n nieuwe server in elkaar gezet maar zodra ik boot van een CD van XP of .NET Server om te installeren laat hij heel even zien "zoeken van hardware (ofzo)" en dan krijg ik een blauw scherm.
Nu heb ik al alle kaarten er uit gehaald (muv de videokaart) maar dit werkt dus niet. Ook heb ik al een aantal bios instellingen gewijzigd en dat werkte ook niet.
Toen ik hem een keer per ongeluk liet door boten op de install van .NET die er nog op stond ging dat wel goed in kreeg ik gewoon m'n inlog scherm... (dat werkte dus blijkbaar wel).
Maar ik wil dus toch een nieuwe install van .NET op m'n PC hebbben. Wie kan mij helpen ??

Systeem Specs :
AMD 2200+
Chaintech 7VJL KT333
512 Mb PC2700 DDR

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

Verwijderd

Dit is een wilde gok, maar heb ie al gekeken of dat ie nie een boot sector virus heb. Had zelfde soort geneuzel met XP, maar na dak met FDISK allus had gekilled en met FDISK /MBR ook de bootrecord had gekilled, wou die wel installeren.

Kan mazzel geweest zijn, maar ik zou ut gewoon proberen

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 19:16
Voor de mensen die toevallig ook dit probleem hebben (of nog gaan krijgen :))
Bij mij lag het aan het moederboard, die niet wil starten met >4 netwerk kaarten (zitten er normaal 5 in :P)
Toen ik er 1 uit haalde deed hij het weer

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late