Offline Files Onder Windows 2000 :((

Pagina: 1
Acties:

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Groot probleem: een Windows 2000 Pro laptop is van een niet langer bestaand domein opgenomen in een werkgroep. Alle office documenten waren opgezet als offline files die synchronizeerden met de server van het voormalige domein. Ze waren gewoon offline lokaal te openen.

Nu echter het werkstation in een werkgroep zit zijn ze niet meer te openen (in use en vergelijkbare foutmeldingen). Ze zijn echter nog wel allemaal in de offline folder te zien (ook is aan het formaat te zien dat ze nog wel degelijk op de schijf staan.

De gebruiker die ze wil bekijken heeft alle rechten (maar is niet meer domeinuser x maar lokale of werkgroep user x). De originele user is onder profielen te vinden als UNKNOWN ACCOUNT. Ook heb ik geen idee hoe ik de computer weer kan terugzetten als offline user van het oude domein met zijn gecachte profiel... :((
Iemand enig idee???

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 16:37
kopieer anders even de files naar een andere dir.
Gooi dan in de permissions het onbekende account er vanaf, voeg je eigen account toe, en neem ownership.
Als het goed is, kan je er dan weer bij.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
backup ?
Of heb je misschien backup van een server van het oude domein of draait er nog ergens een DC uit het oude domein.
Je moet ff proberen om nog een keer op je oude domein aan te melden dan kan Laptopje weer met cached credentials werken dan zou je er weer bij moeten kunnen komen

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Nee RemcO dat heb ik geprobeerd, dat blijft "in use" gezeur :(. Smurff, dit is inderdaad de enige optie die ik zelf ook kon bedenken.. Probleem is dat het domein niets meer van deze accounthouder weten wil... In ieder geval bedankt voor jullie reactie.