Toon posts:

[Win2K] Crasht continu op alles

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het installeren van win2k loopt hij om de haverklap op verschillende plekken vast. Uiteindelijk heb ik hem toch geinstalleerd gekregen en meteen de 4-in-1 driver geinstalleerd en SP3 over windows heen geknalt. Daarnaast heb ik ook de BIOS geupdated. Dit alles mocht jammer genoeg niet baten.

Hij hangt af en toe (vaak dus) bij het zoeken naar drivers voor een bepaalde hardware en/of bij het installeren van een nieuwe prog. (oa meteen bij 3dmark2001SE) iemand enig idee of het aan de videokaart kan liggen?
Anders Windows-bugs of mischien een of andere hardware (BIOS watever) probleem?

Iemand enig idee???

Benexx

Specs.
AMD XP2200+
512MB DDR 333
Asus A7V333 Motherboard (Via-chipset)
Creative 3d Blaster 4 (Geforce4 4400)

Verwijderd

wel jammer op zo'n mooi systeem, ik zou een andere windowsversie proberen en kijken of het daar aan ligt, dan kun je tenminste al een aantal dingen uitsluiten

Verwijderd

Topicstarter
Dat is ook de reden dat ik windows opnieuw geinstalleerd heb. Bij de vorige versie liep hij ook al steeds vast. (WinXPHome)
Mocht alleen niet baten :(

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:45
geheugen eens memtesten??
eens 3dmarken om te kijken of de videokaart alles wel fijn vindt?
burnMMX oid gebruiken om te kijken hoe je proc full load trekt?

Mobo is een beetje moeilijk testen helaas...

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Slecht geheugen, processor goed gekoeld???

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:09
Wat voor PCI kaarten heb je erin zitten. Probeer anders eerst te installeren met alleen de videokaart en voeg vervolgens steeds wat toe.

Verwijderd

Topicstarter
3dMark wordt een probleem want als ik dubbel klik op setup dan zie ik eerste venster en dan hangt ie gruwlijk.

btw heb windows wel geinstalleerd gekregen en alle drivers geinstalleerd.
Toch blijft hij af en toe hangen 8)7 en meestal na het starten van een setup/app of dedecteren van hardaware alles waar ik niks aan kan doen.

Vermoed dat het aan videokaart ligt omdat hij ook bij NVidia test utilitie. Maar voor de rest doet kaart het uitstekend (Unreal Tournament 2003 werkt(e) goed) |:(

• camiels
Bij mij liep mijn systeem ooit lang geleden vast op de combinatie nvidia drivers, trust isdn driver

Verwijderd

Probeer geheugen/vidkaart te vervangen.

Verwijderd

Topicstarter
camiels schreef op 10 oktober 2002 @ 21:35:
Bij mij liep mijn systeem ooit lang geleden vast op de combinatie nvidia drivers, trust isdn driver
Geen isdn en hij hing al voordat windows doorhad dat ik andere hardware had dan mem video en cpu.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
en je wattage van je voeding is...?

en welke geluidskaart heb ne

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
Vorkie schreef op 10 oktober 2002 @ 21:47:
en je wattage van je voeding is...?

en welke geluidskaart heb ne
300W
Onboard (creative SB 128)

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Wat voor fout medlingen krijg je, is mij niet helemaal duidelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Geen hij hangt gewoon en je kan dan niks doen.
Enige wat je kan doen is Reset.
Af en toe reboot ie ook spontaan. is wel makkelijk want dan hoef ik niet op het reset knopje te drukken :p

• camiels
Vinkje uit staan bij properties van "My Computer" => Reboot on error?

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
maar helemaal nix blauws ofzo. Ik heb bij gta3 wel 's gehad (nu niet meer door nieuwe HD) dat hij spontaan begon te booten. Heel irri. Zal wel niet het zelfde geval zijn. Anders zou ik het ook niet weten. Hopen dat pc het snel weer doet, want je kan niet zonder :+

Verwijderd

Topicstarter
Nope vind ik maar irri :r

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
kijk eens in eventlog staat daar nix dan ?
Pagina: 1