Toon posts:

rook uit cpu

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn oude mobo en cpu vervangen met een chaintech KJD mobo en een AMD 1800+ . Toen ik mijn computer opstartte kwam er rook van de cpu af. Cpu is helemaal naar de klote ;( . Is de cpu niet goed of ligt het misschien aan een defecte mobo. En kan ik aanspraak maken op de garantie dat met de cpu kwam?
mobo heb ik van iemand gekregen en de cpu heb ik nieuw gekocht.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Volgens mij heb je de koeler verkeerd gemonteerd -> geen garantie.

They made me do it.

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:15
Hmm, welkom hier zie ik :)
Weet je zeker dat je alles GOED heb geplaatst ?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ik denk dat je weing kann maakt met de garantie. Tenzij je kan aantonene dat het een fabrieksfout is.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:15
Tom S. schreef op 10 oktober 2002 @ 20:13:
Volgens mij heb je de koeler verkeerd gemonteerd -> geen garantie.
Als ik de tekst zo lees denk ik dat er niet eens een koeler op zat :D

Verwijderd

je moet natuurlijk wel een koeler gebruiken he :P of heb je anders een te lichte koeler gebruikt?

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:08

Shunt

Boe

maak eens een foto van de core
als je geluk heb is er geen zichtbare schade en kan je nog garantie claimen :P
ik heb zo ooit eens een dondervogel 1400 verkloot :D zonder zichbare schade gewoon mee trug ge gaan en kreeg een amd xp 1800 mee voor 54 pleuro :D

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Als hij een te lichte heeft zal de proc als nog niet door branden. Maar de PC zal dan gewoon vast lopen. meer niet. Als iets begind te roken :7 is het al goed mis.
Denk maar eens aan de P4 tegen AMD filmeje. De P4 ging lekker verder wanneer de AMD hellemaal uitrookte :P

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• DaProd
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-03-2024

DaProd

Who are you?

Garantie heb je volgens mij alleen als je hem in de winkel laat plaatsen, zodra je zelf aan het knutselen gaat vervalt ie... Ik hoop dat ik ongelijk heb; proberen kan altijd ;)

Succes iig!

The bartender never get's killed

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 18:08

Arioch

<geek>

The_Greater schreef op 10 oktober 2002 @ 20:24:
De P4 ging lekker verder wanneer de AMD hellemaal uitrookte :P
Dit lag aan een slechte bios of ondersteuning op het moederbord :p (ik weet het niet meer vanbuiten)
AMD had de dag na de release van dat filmpje al een antwoord klaar op hun site.

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Bl4cKH4T schreef op 10 oktober 2002 @ 20:29:
[...]

Dit lag aan een slechte bios of ondersteuning op het moederbord :p (ik weet het niet meer vanbuiten)
AMD had de dag na de release van dat filmpje al een antwoord klaar op hun site.
Kap es met die Intel vs Amd discussies. Die geven dit topic geen hoger gehalte.
Open daarvoor maar een topic in de HK.

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Weet je wel zeker dat er een koeler opzat? Omdat je zegt dat er rook van je processor afkwam, dit lijkt me toch niet zo gauw te zien, omdat het grote blok van je koeler erop zit, en als die fan draait, kun je toch ook geen rook zien, dat wordt weer weggeblazen door de koeler.
Of....?

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:33
is het geen condensator van je mobo geweest???

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen gebruik gemaakt van de geintegreerde koeler die in de voeding zit. En die is een lichte koeler. Ik heb wel een koellichaam op de cpu gemonteerd. Maar cpu begon direct te roken nadat ik computer heb aangedaan. Onder de cpu zitten er van die kleine rechthoekige dingen (zekeringen??) en 1 van hun is opengesprongen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:09:
Ik heb alleen gebruik gemaakt van de geintegreerde koeler die in de voeding zit. En die is een lichte koeler. Ik heb wel een koellichaam op de cpu gemonteerd. Maar cpu begon direct te roken nadat ik computer heb aangedaan. Onder de cpu zitten er van die kleine rechthoekige dingen (zekeringen??) en 1 van hun is opengesprongen.
Huh, die in de voeding zat... Dat is niet zo slim

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 08:42

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Tot welke snelheid was dat "koellichaam" dat je op die processor gezet hebt gecertifieerd?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Atlas
  • Niet online

Atlas

LOL een passief gekoelde MAD 1800+

Hint: lees heel veel howto's voordat je een computer in elkaar gaat zetten. Anders kan het je veel geld kosten.

Misschien kun je proberen om naar de winkel terug te gaan en uit te leggen wat er is gebeurt. Misschien sluiten ze een deal met je.

Verwijderd

gewoon proberen vergoed te krijgen.. waar je m gekocht hebt.. heb ik ook gehad

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:11
Die kleine rechthoekige dingen zullen waaschijnlijk condensator of weerstand "packs" zijn. Misschien is het toch te claimen op slecht moederbord, je kan het iniedergeval proberen.

Leuke info: In sommige hp's zit tegenwoordig geen fan op het koelichaam, maar eentje in de voeding die er een cm of 3-5 erboven hangt, maar das natuurlijk geen standard kast meer ofzo.

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

• YaeX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 00:28
Rechthoekige dingen? Zijn mosfets ook niet rechthoekig en zitten die ook niet daar in de buurt?. Maare... xp passief koelen dat lijkt me geen goed idee.
Das mooi balen jonge...

• Gem1e
Dat zeg ik dus.
K was er al bang voor, is dus een sleutelhanger geworden.

Verwijderd

1 woord LOL

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Wat voor koellichaam?

Op een amd MOET je een koeler zetten die daar speciaal voor is gemaakt.

Als jij het koellichaampje met kromme bodem van je p75 oid op je amd gaat zetten zonder koelpasta kun je je er van verzekeren dat ie gaat roken ja.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 20:49
je had dus niet eens een cooler op de cpu, dan heb je dus een pasief gekoelde athlon xp logisch dat die af fikt. |:( |:(

Heb je er eigenlijk wel koelpasta tussen gedaan?

• Gem1e
robbertkrebbers schreef op 10 oktober 2002 @ 22:26:
[...]

je had dus niet eens een cooler op de cpu, dan heb je dus een pasief gekoelde athlon xp logisch dat die af fikt. |:( |:(

Heb je er eigenlijk wel koelpasta tussen gedaan?
Waar tussen?

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 15:02
deze past in dat topic over al de tweakmislukkingen

vind hem nu effe niet

Je moet er toch maar opkomen, heel dit forum staat vol met koeling, welke cooler, mijn temps,...

en dan toch passief proberen te koelen |:(

BTW: heb je er geen foto van of filmpje

• robbert
voeding en cpu 8)7,

duhh cpu en de headsink |:(

Is dit een serieuze vraag :? :?

Verwijderd

Topicstarter
Maar die koeler is voor cpu tot 1000Mhz, en mijn thunderbird 850 werkt prima ermee. Trouwens de 1800+ heb ik niet op topsnelheid laten draaien maar op 5x133. Dus ik vind het wel raar dat ie door is gefikt.

• Gem1e
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 20:12:
En kan ik aanspraak maken op de garantie dat met de cpu kwam?
K denk t niet neej.

Verwijderd

/me lacht stiekem mee })

Je mobo is nu denk ik ook de pijp uit.
Ik verwacht dat je met je koelblokje kortsluiting hebt gemaakt oppe processor. Ennuh in de handleiding van je mobo staat toch zeker ook dat je ALTIJD gebruik moet maken van een goede active koeling.

Ik mag het niet zeggen maar doe het toch RTFM 8)7

Verwijderd

sorry hoor.. maar waarom komen er steeds meer kneuzen hier :F

ik heb soms echt de intensie om er flink op los te flamen.. ik snap niet dat de tweakers crew er blind voor is.. gewoon dit soort lui drekt kickbannen.. iedere idioot die zich aanmeldt op tweakers ziet die faq wel.. maar denkt bij zichzelf boeie dat weet ik wel. gewoon oprotten met dat soort lui.. elke dag dezelfde topics.. hoe moet ik i net delen, HELP PROC Is doorgefikt, pc doet niets,

MAN DENK VERDOMME NA als je die bolle harses nou eens gebruikt, proc is stuk.. wat doe je ermee? nou LMFD (=lijkt me fucking duidelijk om hier ook maar ff een nieuwe afkorting te posten van clanbase) dat je het ding naar de winkel terugbrengt en kijkt wat er verder gebeurt.. maar nee hoor, sommigen zijn gewoon ernstig lui en die gaan het hier vragen

got word echt een stinknoobzooi

:F

slecht taalgebruik heh? nouja i heb geen zin om normaal te tiepen

Verwijderd

Ik heb eens meegemaakt dat een vriend van mij helemaal niets op zijn processor (Athlon 1800+) had gemonteerd. 8)7

En aangezien je dat ene filmpje van ome Tom wel heb gezien... zul je dus al kunnen raden wat er gebeurde... :P Roooooookeeee!!

• robbert
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:32:

ik heb soms echt de intensie om er flink op los te flamen.. ik snap niet dat de tweakers crew er blind voor is.. gewoon dit soort lui drekt kickbannen.. iedere idioot die zich aanmeldt op tweakers ziet die faq wel.. maar denkt bij zichzelf boeie dat weet ik wel. gewoon oprotten met dat soort lui.. elke dag dezelfde topics.. hoe moet ik i net delen, HELP PROC Is doorgefikt, pc doet niets,

MAN DENK VERDOMME NA als je die bolle harses nou eens gebruikt, proc is stuk.. wat doe je ermee? nou LMFD (=lijkt me fucking duidelijk om hier ook maar ff een nieuwe afkorting te posten van clanbase) dat je het ding naar de winkel terugbrengt en kijkt wat er verder gebeurt.. maar nee hoor, sommigen zijn gewoon ernstig lui en die gaan het hier vragen

nou, nou, nou, rustig

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:31:
Maar die koeler is voor cpu tot 1000Mhz, en mijn thunderbird 850 werkt prima ermee. Trouwens de 1800+ heb ik niet op topsnelheid laten draaien maar op 5x133. Dus ik vind het wel raar dat ie door is gefikt.
dus je hebt em gelijk ff unlocked? of bemn je gefopt door de bios instelling?
zonder unlocken draait ie nog altijd op de standaard instelling hoor ;)
en waarom koop je een nieuwe proc en mobo en bezuinig je dan op een koeler? lijkt me idioot, kosten geen drol die krengen

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• 666AnGeL
  • Laatst online: 17-11-2023
lol.. hij ging zelf passief meeroken met zn proc :D

maar ff zonder gekkigheid.. is rot voor je man.. maar had je niet ff vantevoren beter na kunnen zoeken hoe je n pc bouwt...??
k weet dat vroeger (:D) mn cyrix (pr133) al raar ging doen zonder koeler (alleen koelblok) , de fan had t nl begeven.. ikke dus voelen of ie warm was.. ja damn.. vinger verbrand , toen merkte ik dat de fan kapot was :( maargoed mn proc was nog goed :D
moet je nagaan wat de processors nu voor n warmte genereren...
(jaah ok .. cyrix is troep :D)

heb je misschien een speciale kast met passieve koeler/airduct/weetikveelwatvooriets??
anders is t dus knap stom ......
ik zou iig ff kijken of je t niet kunt claimen op je mb iid :)

Verwijderd

Ik denk dat Damno zich niet meer durft te vertonen hier. :P

;)

• thettes
  • Laatst online: 09-05-2025
tja das ook niet niet echt handig, maar het is niet handig.. (begrijp je het nog? ;))

Maar met Shred ben ik het wel eens, maar zelf ben ik ook zo begonnen :/

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
En de koelpasta?
zonder dat wil ie ook nog weleens doorfikken.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Topicstarter
ik wilde het eerst testen zonder een actieve koeler. Had ik niet moeten doe lol. Ik ga morgen wel bellen naar die winkel of ik een deal kan maken.

Verwijderd

thettes schreef op 10 oktober 2002 @ 22:36:
tja das ook niet niet echt handig, maar het is niet handig.. (begrijp je het nog? ;))

Maar met Shred ben ik het wel eens, maar zelf ben ik ook zo begonnen :/
Ja maar als n00b zijnde ga je toch geen apparaat van €2000 in elkaar zetten. Dat laat je dan toch zeker aan de professional over.....

• reskobon
  • Laatst online: 14-08 22:26
Tja het is een stomme fout maar wel een wijze les :+
Dit doet hij echt geen tweede keer meer (hoop ik)

Leeg

• Gem1e
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:35:
Ik denk dat Damno zich niet meer durft te vertonen hier. :P

;)
Zo lang was ie er ook nog niet.
Hieronder zie je de gegevens van DAMNO.
Nickname DAMNO
Geregistreerd op Thursday 10 October 2002 19:51

• reskobon
  • Laatst online: 14-08 22:26
Gem1e schreef op 10 oktober 2002 @ 22:38:
[...]

Nickname DAMNO
Kort bezoek en ik denk dat hij het nu maar bij de Dixons pc's gaat houden, of hij registreert zich onder een andere naam :P

Leeg

• 666AnGeL
ik heb t ook geleerd door t zelf te doen... maar zo'n fouten heb ik niet gemaakt...
... je kan toch ook wel bedenken dat n koeler die voor max 1000mhz is , dat ie niet genoeg koelt op n xp1800+....
is het zelfde als brommerbandjes op je suzuki-hayabusa leggen en dan lekker 300km/u gaan rijden...... :D

Verwijderd

Gem1e schreef op 10 oktober 2002 @ 22:38:
[...]

Nickname DAMNO
Ja dan zal ie ook de FAQ wel niet hebben gelezen.....

Verwijderd

ik snap niet dat er nooit een opstand komt ofzo tegen al dit soort shit, dit is toch gewoon echt so superbasic

:O

Verwijderd

Een XP is locked hoor! Die liep wel gewoon op 1533 (?) MHz! Apo! Dat wordt geld ophoesten voor een nieuwe CPU+mobo! Hoe lang computer je eigenlijk al?

• Gem1e
Tis toch nog geen 1 april?

Verwijderd

Euh 2 weken :P

• Fludizz
  • Niet online
het kan best wel es zijn dat die CPU beschadigd geinstalleerd is... want zelfs passief gekoeld duurt et wel ff voor die gaat fikken... mischien dat er gwoon iets niej meer goed was aan CPU dat ging roken enzow...

Verwijderd

Topicstarter
[quote]666AnGeL schreef op 10 oktober 2002 @ 22:34:

maar ff zonder gekkigheid.. is rot voor je man.. maar had je niet ff vantevoren beter na kunnen zoeken hoe je n pc bouwt...?

ik ben een meeroker :P . Ik heb geen pc gebouwd maar alleen mobo en cpu vervangen. En zo moelijk leek het niet te zijn. En ik was niet niet van plan om de pc zo aan te laten. ik wilde het alleen opstarten om te kijken of alles goed was.

• robbert
Fludizz schreef op 10 oktober 2002 @ 22:43:
het kan best wel es zijn dat die CPU beschadigd geinstalleerd is... want zelfs passief gekoeld duurt et wel ff voor die gaat fikken... mischien dat er gwoon iets niej meer goed was aan CPU dat ging roken enzow...
waarschijlijk zal het wel een behoorlijk kleine headsink zijn en zal hij er wel geen koelpasta tussen hebben gedaan dus dan weet je wel wat er gebeurd als je hem zo passief gaat koelen B)

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:44:
666AnGeL schreef op 10 oktober 2002 @ 22:34:

maar ff zonder gekkigheid.. is rot voor je man.. maar had je niet ff vantevoren beter na kunnen zoeken hoe je n pc bouwt...?

ik ben een meeroker :P . Ik heb geen pc gebouwd maar alleen mobo en cpu vervangen. En zo moelijk leek het niet te zijn. En ik was niet niet van plan om de pc zo aan te laten. ik wilde het alleen opstarten om te kijken of alles goed was.
Dubbelpost :P

Euh ja maar die processor wordt bij het opstarten ook meteen gloeiend heet hoor zonder goede koeling.

• YaeX
[quote]Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:44:
666AnGeL schreef op 10 oktober 2002 @ 22:34:

Ja, maar zelfs dat is niet slim. Doe er gewoon een actieve koeling op. Wat is daar nou moeilijk aan. Zon ding zet je er net zo makkelijk op. En je proc fikt niet door. En dat voor die paar eurotjes. Stom stom stom... |:(

• 666AnGeL
Fludizz schreef op 10 oktober 2002 @ 22:43:
+/- 7 sec zonder koeling las ik ergens.. zal wel max. 30sec ofzo zijn als je geen speciaal ervoor bestemde passieve koeling hebt :D

• robbert
666AnGeL schreef op 10 oktober 2002 @ 22:48:
[...]

+/- 7 sec zonder koeling las ik ergens.. zal wel max. 30sec ofzo zijn als je geen speciaal ervoor bestemde passieve koeling hebt :D
minder als 7 seconden moet je maar effe zoeken bij ome tom daar hadden ze er een filmpje van.

Verwijderd

Topicstarter
En ik ben geen computernerd zoals de meeste van jullie hier. Ik wilde gewoon iets proberen maar het is mislukt...Pech gehad.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:32:

slecht taalgebruik heh? nouja i heb geen zin om normaal te tiepen
Dit bericht slaat ook weer 10× nergens op 8)7
zeg dan gewoon helemaal nix >:)
door deze zieke mensen die maar dan ook nix normaals kunnen typen daald het niveau van het forum :O ...

ps. ik vind dit eigenlijk wel een aardige ban waard, voor de onzin deze man uitkraamt >:)

Verwijderd

"computernerd"

Euh wie zei dat?

Ennuh klote met dure apparatuur moet je aan de pro overlaten.

Waar blijven de admins zodat dit ding dicht kan en dan bedoel ik ook goed dicht.
Hangslot, ketting, desnoods begraven.

Brrrr. Gauw vergeten dit topic.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:50:
[...]

Dit bericht slaat ook weer 10× nergens op 8)7
zeg dan gewoon helemaal nix >:)
door deze zieke mensen die maar dan ook nix normaals kunnen typen daald het niveau van het forum :O ...

ps. ik vind dit eigenlijk wel een aardige ban waard, voor de onzin deze man uitkraamt >:)
Ik ben het wel met Shred eens. Het niveau van Got daalt met de dag helaas......

• 666AnGeL
ja ok... iig suc6 met of t claimen van je garantie of t bouwen van n nieuw systeem..
k hoop voor je dat je n goede deal met ze kan make..
ik zou als ik jouw was iig een BOXED-proc kopen... weet je zeker dat je goed zit!!
(dan zit er dus een gecertificeerde koeler bij! )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:50:
En ik ben geen computernerd zoals de meeste van jullie hier. Ik wilde gewoon iets proberen maar het is mislukt...Pech gehad.
gelukkig vind je het zelf allemaal niet zo erg :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:51:
"computernerd"

Euh wie zei dat?

Ennuh klote met dure apparatuur moet je aan de pro overlaten.

Waar blijven de admins zodat dit ding dicht kan en dan bedoel ik ook goed dicht.
Hangslot, ketting, desnoods begraven.

Brrrr. Gauw vergeten dit topic.
lol je zult wel een arme gozer zijn als je een 1800+ duur vindt

• robbert
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:53:
[...]

ik vond het al erg toen mijn p2 350 naar de klote ging (2 maanden geleden) door statische electriciteit, als mij dit zou overkomen, dan zou ik echt :'( :'(
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:54:
[...]

als die en je mobo naar de klote is vind ik dit toch wel zonde van het geld ja, ook al is het samen maar 200/300 euro of zo toch vind ik dit zonde

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:52:
[...]

Ik ben het wel met Shred eens. Het niveau van Got daalt met de dag helaas......
en met de onzin wat deze man uitkraamt niet?
ik zie liever berichten van iemand die perongeluk zn CPU vermoord 8) , als iemand die zijn frustraties op het forum moet uiten...

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

sorry hoor, maar je bent toch wel heel erg dom als je geen normale cooler op je CPU zet.
een beetje lezen doet geen kwaad, dus lees eens op het web en pak de handleiding van je spulletjes.
koop een normale cooler voor een XP1800 (Spire Superrock will do the job), en plaats casefans, en draai nooit of te nimmer zonder cooler.

ik ken iemand die de fan van zijn cooler af had geschroefd, maar na een halve minuut windows werd et em toch te heet en hij heeft gouw de PC uit gedaan.
toen dacht ik ook bij mezelf: is die gast niet goed bij zijn hoofd?

maargoed, ik wil niet lullig zijn hoor maar ik vind dit toch wel een extreem domme actie |:(
volgende keer eerst lezen.
zet zo nodig een topic op ergens (en hoop dattie niet gesloten word), zorg dat je virienden hebt die eerder een computer hebben gebouwd en doe een interview met een medewerker van een computerwinkel ofzow.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:54:
[...]

Naja als jullie een geldboom in de tuin hebben, dan zal het allemaal wel meevallen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:53:
[...]

Ik vind het niet erg. Ik ga gewoon niuewe spullen halen maar zal cpu wel actief koelen. _/-\o_

• 666AnGeL
ik zou ook over de zeik zijn als ik m pctje kapot zou maken :(
maargoed ik let dus ook heel goed op.... kijk een ongelukje kan altijd gebeuren...
maar je moet dus wel opletten wat je doet.. als je iets niet zeker weet gewoon ff opzoeken..
...en ja HANDLEIDING LEZEN OOK AL DENK JE DAT JE SUPER INTELLIGENT BENT EN ALLES AL WEET :D
ok.. bij sommige dingen hoeft t niet maar bij een mb ofzo is het meestal wel belangrijk... want wat als er ergens achter n dimmbank n hele belangrijke jumper zit ofzo :D

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:56:
[...]

Naja als jullie een geldboom in de tuin hebben, dan zal het allemaal wel meevallen.
Wel ik heb geen geldboom maar ik werk wel en ik verdien niet slecht :*)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:56:
[...]

en met de onzin wat deze man uitkraamt niet?
ik zie liever berichten van iemand die perongeluk zn CPU vermoord 8) , als iemand die zijn frustraties op het forum moet uiten...
Ja sorry hoor, maar van berichten als "ik heb mijn CPU opgeblazen, omdat mijn koeling het niet doet" gaat mijn leuter ook op half 7 hangen.

• YaeX
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:57:
[...]

Ik vind het niet erg. Ik ga gewoon niuewe spullen halen maar zal cpu wel actief koelen. _/-\o_
Nou ja, je hebt er iets van geleerd. Laat dat ook iets waard wezen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:58:
[...]

Ja sorry hoor, maar van berichten als "ik heb mijn CPU opgeblazen, omdat mijn koeling het niet doet" gaat mijn leuter ook op half 7 hangen.
Maar volgens mij is een forum bedoeld om vragen te stellen/beantwoorden* en niet om je woede te uiten, dat kan je ook lekker ergens anders doen...

edit:
*hoe dom de vragen af en toe ook zijn 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:57:
[...]

Beter plan... laat het ff door iemand inbouwen die er WEL verstand van heeft.. heb je op busjes gelet in je kast? Dat je ook nog ff lekker kortsluiting gaat maken enzo :D

• 666AnGeL
iid!!! laat iemand die t weet je ff helpen.. kijk goed mee en leer ervan!! ;) :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 23:01:
[...]

Maar volgens mij is een forum bedoeld om vragen te stellen/beantwoorden en niet om je woede te uiten, dat kan je ook lekker ergens anders doen...
Euh ja goed, wat was zijn vraag ook alweer?

Owja er was iets kapot. :+

• 666AnGeL
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 23:03:
[...]

Euh ja goed, wat was zijn vraag ook alweer?

Owja er was iets kapot. :+
LOL :D ja en er was iets met half 7 ofzo }:O :D

Verwijderd

666AnGeL schreef op 10 oktober 2002 @ 23:04:
[...]

LOL :D ja en er was iets met half 7 ofzo }:O :D
Ja maar dat kwam pas later :P

• Syndicate
  • Laatst online: 10-07 10:18
rofl :+

(had niet gezien dat topic al 4 pages groot was B) )

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is leuk genoeg geweest..

DAMNO: ik presenteer je met veel plezier www.beginnersweb.nl :)

Shred: ik kan me je uitlatingen zeer goed voorstellen, maar dan nog, het is niet de bedoeling om hier op GoT rond te flamen naar n00bs.. Hou je mailbox in gaten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.