Ik heb een A7V,Duron 600@850, en een GeForce 256. Spelletjes draaien wel aardig, maar bij 3dmark 2000 krijg ik een score van 1750, ellende dus. Enig idee iemand ???? Heb de nieuwe Detonator drivers ook.
Kijk effe of je hdd op dma enabled staat in system.
Verder kan een schone windows 1000 punten schelen. En je kunt kijken in je detonator settings of alle instellingen optimaal zijn.
Scheelt ook een stuk..
Verder kan een schone windows 1000 punten schelen. En je kunt kijken in je detonator settings of alle instellingen optimaal zijn.
Scheelt ook een stuk..
loading...
ZEURZAKKEN !!!
bij een goeie 600 is de warmte niet het probleem maar voltage
deze draai goed op 963
9*107 met 1.85 volt 67 GRADEN !! no problem
hij wil niet hoger , te weinig voltage ik kan niet hoger zonder solderen
bij een goeie 600 is de warmte niet het probleem maar voltage
deze draai goed op 963
9*107 met 1.85 volt 67 GRADEN !! no problem
hij wil niet hoger , te weinig voltage ik kan niet hoger zonder solderen
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
Xychix>>>
Huh? Wat heeft dat hier mee te maken?
Helpt dit zijn 3DMark score?
Hazel6>>>
Wat ik te zeggen had (4-in-1 drivers enzo) is al gezegd... Dus ik kan je verder ook niet helpen.
Huh? Wat heeft dat hier mee te maken?
Helpt dit zijn 3DMark score?
Hazel6>>>
Wat ik te zeggen had (4-in-1 drivers enzo) is al gezegd... Dus ik kan je verder ook niet helpen.
Of op borsten en haren..
Die-hard Brexiteer
Beyondhorizon>> borsten en haren?
borstharen!, da ken toch kloppe..., misschien zit dur un vurband in...
Somethin' to think about....
borstharen!, da ken toch kloppe..., misschien zit dur un vurband in...
Somethin' to think about....
I see dead pixels...
Verwijderd
tiempie: LoL!
Idd, die AGp drivers & zooi willen wel eens helpen, schone windows helpt, reboot helpt, ff je RAM leeggooien helpt...
en nog steeds score ik niet hoger dan 4500!
athlon 500
MSI 6167
128MB
gf DDR
Idd, die AGp drivers & zooi willen wel eens helpen, schone windows helpt, reboot helpt, ff je RAM leeggooien helpt...
en nog steeds score ik niet hoger dan 4500!
athlon 500
MSI 6167
128MB
gf DDR
4500? Dat is een hele redelijke score. Ik haal 4506 met:
P3 450@527
128 RAM
GF2 GTS 64mb
De bottleneck is zowel bij jou als bij mij de processor, want je ziet dat we dezelfde scores halen terwijl ik een GF2 en jij een GF1.
Overigens moet je 3DMark2000 nooit onder Win2k draaien, daar krijg je echt een veel te lage score. Ik haalde daar 2900 ipv 4500. Dat scheelt nogal
P3 450@527
128 RAM
GF2 GTS 64mb
De bottleneck is zowel bij jou als bij mij de processor, want je ziet dat we dezelfde scores halen terwijl ik een GF2 en jij een GF1.
Overigens moet je 3DMark2000 nooit onder Win2k draaien, daar krijg je echt een veel te lage score. Ik haalde daar 2900 ipv 4500. Dat scheelt nogal
lol, onder w2k haal ik met mijn tnt2 op standaard kloksnelheid met mijn celly op 833 een score van 2538
Pagina: 1