-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Virus? Winamp die op achtergrond blijft draaien? wel lastig af te sluiten als je Ctrl+alt+del het niet doet. probeer anders een online scan, dan weet je zo of het een virus is, of maybe windows opnieuw installeren
winamp neemt maar 4 % in beslag. Dus tis of virus, spyware of background prog.Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 20:22:
Virus? Winamp die op achtergrond blijft draaien? wel lastig af te sluiten als je Ctrl+alt+del het niet doet. probeer anders een online scan, dan weet je zo of het een virus is, of maybe windows opnieuw installeren
dikzak
of een irq probleem kan ook nog
Of Windows is gewoon aan het swappen en je hebt een uitgeschakelde DMA
Dat hangt natuurlijk enorm af van welke processor je hebt. Je kan moeilijk zeggen dat een mp3tje afspelen op een pentium 100 evenveel % processorkracht inneemt als op een AthlonXP 2200+.winamp neemt maar 4 % in beslag
Maar on-topic: ik denk ook dat het een virus is. De computer van mijn zus kreeg bezoek van Bugbear en werd er iig erg traag van. Ik denk dat dit ook bij jou het geval is.
Vreemd en tegelijkertijd ook jammer dat je niet even kan kijken welk programma dat doet. met ctrl-als-del zou je toch gewoon dat venster moeten krijgen. Iets klopt er dus al niet, maar dat wist je al.
Ik heb "system Idle Process" die 97% pakt, ik weet niet wat het is, maar last heb ik er niet van. Misschien iets voor cpu koeling? Ik gebruik XP.
Heb je nog speciale hardware, of een raid controller ofzo? misschien loopt er iets vast in safe mode omdat daar dan geen driver voor geladen is. Heb je verder nog vastlopers of nog last van de tijdelijke pauzes die je beschrijft tijdens gewoon computer gebruik?
Ik heb "system Idle Process" die 97% pakt, ik weet niet wat het is, maar last heb ik er niet van. Misschien iets voor cpu koeling? Ik gebruik XP.
Heb je nog speciale hardware, of een raid controller ofzo? misschien loopt er iets vast in safe mode omdat daar dan geen driver voor geladen is. Heb je verder nog vastlopers of nog last van de tijdelijke pauzes die je beschrijft tijdens gewoon computer gebruik?
Verwijderd
mijn celly633@950 zit altijd op zo'n 50% cpubelasting met win2kAS ...maar ja, dan draait daarin natuurlijk ook DHCP en DNS enzo..met andere woorden...doe ff wat meer info over OS en de services die dat draait...
je zegt ook dat je Norton Antivirus niet kon installeren, volgens mij was d'r een tijdje gelden ook een virus die je virusscanner blokeerde!
als er nix nuttigs op je bak staat gewoon ff formatteren dan heb je ook geen gezeik!
als er nix nuttigs op je bak staat gewoon ff formatteren dan heb je ook geen gezeik!
Pagina: 1