Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2 microfoons in serie of parralel?

Pagina: 1
Acties:

• nickman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-05-2024

nickman

webmaster of http://www.bwf.be

Topicstarter
Heeft het nut om een 2microfoontjes in serie of parralel aan elkaar aan te sluiten?
Serie waarschijnlijk niet, maar parralel, zou dat mischien een verbetering van geluid opleveren of juist niets?
greetz
nickman

Make it idiot proof and someone will make a better idiot

• Slein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07-2024

Slein

NERD

Het lijkt me niet zo'n goed idee, omdat je microfoontjes op verschillende plekken zitten en dus steeds een ander signaal geven, met allerlei onvoorspelbare interferentietoestanden tot gevolg. Maar probeer het eens uit, misschien levert het een interessant effect op?

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Je kan interessante effecten verkrijgen door de signalen van elkaar af te halen (mbv een opampje). Maar parallel/serie zou ik niet doen... (schiet niet echt op)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

heb je dan geen weerstandsprobleem m.b.t. de microfoon ingang van je versterker/geluidskaart?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

niet?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!