Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
laat ik het zo zeggen ik heb er nog nooit problemen mee gehad en klanten zijn nog niet bij me terug gekomen met de klacht dat de 80 mins cd's niet lekker zijn.
Verwijderd
Hij was er eerst heel sceptisch over maar ze doen het goed, nog geen onderzetters geproduceerd op 8x en geen inleesproblemen wat je nog wel eens hebt bij budget CD's.
Dus kun je er geen buil aan vallen, zelfs bij 50% uitval zouden ze nog goedkoper zijn dan de meeste CD-R's...
Russian Blue Neji
Kate Bush
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
Ik heb zelf een plextor en heb al tientallen cd's gebrand, en er zijn er maar 3 mislukt, maar wel door eigen fout..
Barracuda
Ik heb zelf een plextor en heb al tientallen cd's gebrand, en er zijn er maar 3 mislukt, maar wel door eigen fout..
Barracuda[/quote]Vertel
Ohw en dit is niet voor mij, maar een vriend die heeft deze CD-R's goedkoop gezien.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Zijn er dan zo weinig mensen die verstand hebbe van CD-r's?[/quote]Nee, maar er zijn denk ik erg weinig mensen die van ACER CD's gehoord hebben. En die kunnen wel allemaal reageren met: "Weet ik niet" maar dan wordt de topic zo lang. Maar omdat je zo aandringt:
Weet ik niet.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Nee, maar er zijn denk ik erg weinig mensen die van ACER CD's gehoord hebben. En die kunnen wel allemaal reageren met: "Weet ik niet" maar dan wordt de topic zo lang. Maar omdat je zo aandringt:
Weet ik niet.[/quote]Thanx, dat geeft een lekker gevoel
Nee, maar er zijn hier toch wel mensen die ervan hebben gehoord, dit zijn toch de tweakers, die kunnen me toch informatie verschaffen?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Ooit 1 keer een cd gehad waar ik nix op kon fikken, voor de rest... doen't prima.
https://www.youtube.com/@MashupMasterKing
Jaja...tien piekies bij de Mediamarkt en nog een doosje erbij ook!!! [/quote]Heee, pecies, daar wilt 'ie ze gan halen
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Heee, pecies, daar wilt 'ie ze gan halen :)[/quote]Kom ik daar vanmiddag, zijn ze allemaal uitverkocht
Maar wel een doosje met 20tdk's in slim-jewelcase meegenomen voor 35 piekies
Kom ik daar vanmiddag, zijn ze allemaal uitverkocht
Maar wel een doosje met 20tdk's in slim-jewelcase meegenomen voor 35 piekies :)[/quote]Bofkont, die zijn een stuk beter.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
LOL LOL LOL LOL, heb echt een kwartier dubel gelegen..... sorry LOL
Russian Blue Neji
Kate Bush
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Laatste keer[/quote]Weet ik niet
Mare ben wel reuze benieuwd, want mijn voorraad onderzetters in spe is op en piekie per CD is nie slecht...:)
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Voor de rest nooit geen enkel probleem mee gehad!
Dat valt toch best meeOp zondag 16 juni 2002 17:11 schreef DatraxZ het volgende:
Ik kocht indertijd acers gold 700MB 12X per doos van 100 en daar zaten laat ons zeggen elke 25cd's een cd bij die al van in het doosje boordevol krassen en zo stonden.
Het klopt niet, maar als ze veel goedkoper zijn is het NP
PS. lekker oud topic dit
Dit topic is gesloten.
![]()