Zijn Acer CD-R 's kwalitatief goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 04:28
Nou... goed, goed..

laat ik het zo zeggen ik heb er nog nooit problemen mee gehad en klanten zijn nog niet bij me terug gekomen met de klacht dat de 80 mins cd's niet lekker zijn.

Verwijderd

Mijn broertje heeft er pas een paar gekocht, 650MB/74min voor 10,-.
Hij was er eerst heel sceptisch over maar ze doen het goed, nog geen onderzetters geproduceerd op 8x en geen inleesproblemen wat je nog wel eens hebt bij budget CD's.

Dus kun je er geen buil aan vallen, zelfs bij 50% uitval zouden ze nog goedkoper zijn dan de meeste CD-R's...

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-07 23:01

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
Zijn er dan zo weinig mensen die verstand hebbe van CD-r's?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:33

Vidra

Vragen?

Ik heb er nooit problemen mee gehad, ook niet met de 80 min. cd's, maar ik vindt Philips Premium 80 MIN toch ietsje beter, zijn natuurlijk ook wel iets duurder

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Gewoon lekker Philips CD-R's kopen. Die koop je per 100 voor 2,20 ofzo per stuk inclusief jewelcase bij Rodo sales ofzo

Ik heb zelf een plextor en heb al tientallen cd's gebrand, en er zijn er maar 3 mislukt, maar wel door eigen fout..

Barracuda

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 22:20 schreef Barracuda het volgende:
Ik heb zelf een plextor en heb al tientallen cd's gebrand, en er zijn er maar 3 mislukt, maar wel door eigen fout..

Barracuda[/quote]Vertel :)

Ohw en dit is niet voor mij, maar een vriend die heeft deze CD-R's goedkoop gezien.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:16

Opa

Nu Multifocaal!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 21:01 schreef FrankGuthrie het volgende:
Zijn er dan zo weinig mensen die verstand hebbe van CD-r's?[/quote]Nee, maar er zijn denk ik erg weinig mensen die van ACER CD's gehoord hebben. En die kunnen wel allemaal reageren met: "Weet ik niet" maar dan wordt de topic zo lang. Maar omdat je zo aandringt:

Weet ik niet.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 00:12 schreef victorvo het volgende:
Nee, maar er zijn denk ik erg weinig mensen die van ACER CD's gehoord hebben. En die kunnen wel allemaal reageren met: "Weet ik niet" maar dan wordt de topic zo lang. Maar omdat je zo aandringt:

Weet ik niet.[/quote]Thanx, dat geeft een lekker gevoel :P

Nee, maar er zijn hier toch wel mensen die ervan hebben gehoord, dit zijn toch de tweakers, die kunnen me toch informatie verschaffen?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Jaja...tien piekies bij de Mediamarkt en nog een doosje erbij ook!!! Acer cd's zijn kwalitatief niet slecht..ik heb erger gezien, zoal Arita's die bladderen voordat je ze aanraakt. Gebruik ze wel enkel voor data, dat is minder gevoelig dan audio...op gebied van audio zweer ik bij Philips...Er is hiervan nog nooit een cd kan "tikken"..

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Gebruik ze al een tijdje. Kon er toen ook goedkoop aankomen.
Ooit 1 keer een cd gehad waar ik nix op kon fikken, voor de rest... doen't prima. :)

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 00:24 schreef Dennieboy het volgende:
Jaja...tien piekies bij de Mediamarkt en nog een doosje erbij ook!!! [/quote]Heee, pecies, daar wilt 'ie ze gan halen :)

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 00:59 schreef FrankGuthrie het volgende:
Heee, pecies, daar wilt 'ie ze gan halen :)[/quote]Kom ik daar vanmiddag, zijn ze allemaal uitverkocht :(
Maar wel een doosje met 20tdk's in slim-jewelcase meegenomen voor 35 piekies :)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 01:09 schreef P.C.Simonis het volgende:
Kom ik daar vanmiddag, zijn ze allemaal uitverkocht :(
Maar wel een doosje met 20tdk's in slim-jewelcase meegenomen voor 35 piekies :)[/quote]Bofkont, die zijn een stuk beter.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

.> Pem!!! Je haar danst!

LOL LOL LOL LOL, heb echt een kwartier dubel gelegen..... sorry LOL

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
Dat is uit die reclame met Danielle Overgaag.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:16

Opa

Nu Multifocaal!

Jahaa. Dat zei die kleine Tim laatst tegen mij...

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 19:42 schreef FrankGuthrie het volgende:
Laatste keer[/quote]Weet ik niet :)

Mare ben wel reuze benieuwd, want mijn voorraad onderzetters in spe is op en piekie per CD is nie slecht...:)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:57

DatraxZ

TrueCrypts Everything

Ik kocht indertijd acers gold 700MB 12X per doos van 100 en daar zaten laat ons zeggen elke 25cd's een cd bij die al van in het doosje boordevol krassen en zo stonden.
Voor de rest nooit geen enkel probleem mee gehad!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 17:11 schreef DatraxZ het volgende:
Ik kocht indertijd acers gold 700MB 12X per doos van 100 en daar zaten laat ons zeggen elke 25cd's een cd bij die al van in het doosje boordevol krassen en zo stonden.
Dat valt toch best mee :?
Het klopt niet, maar als ze veel goedkoper zijn is het NP :)
PS. lekker oud topic dit :P

Verwijderd

Ik dacht dat je niet kon reply-en op zo'n oud topic

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:23

LopeZ

Too much is never enough

Nu niet meer nee
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.