[Q3A] Show hier je skins!

Pagina: 1
Acties:

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 21:12

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Omdat ik de laatste tijd een paar Q3-mapping contest/pass the map-topics heb gezien, dacht ik dat hier ook wel wat mensen zouden zijn die zich bezig houden met skinning. Omdat ik best fan ben van de Q3-engine (vind Q3A echter niet zo'n super spel) heb ik zelf ook enkele skins gemaakt. Misschien is het ook een goed idee om er een beschrijving te geven van hoe ie er in het spel uit ziet, omdat je op pics niet goed de bewegende dingen kan zien.
Dit vind ik persoonlijk mijn mooiste skin, hij is erg druk, maar dat komt omdat ik een beetje aan het oefenen was wat ik allemaal voor effecten zou kunnen maken...

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DEMONIAC.JPG
Details:
• Het gebruikte model is Klesk
• De basis van de skin is de standaard blauwe skin
• Pantsers op het lichaam zijn chroom, dit zie je duidelijk als hij beweegt
• Over de pantsers loopt een soort van elektriciteit
• De ogen gloeien langzaam op
• In de huid gloeien de paarse vlekken op

[download] (in de zip zit een extra pak999.pk3, deze zorgt dat je een zwarte achtergrond hebt in het menu zodat je mooiere screenies kan maken)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 21:12

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Heeft nou niemand commentaar?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Demoniac schreef op 11 oktober 2002 @ 09:10:
Heeft nou niemand commentaar?
Ik vinnem wel mooi :+

Alleen kan ik em niet uittesten want ik zit op mijn werk nu,....

Verder vin dik het skinnen juist minder belangrijk en het gamen belangrijker ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 16:40
Ziet er zo te zien strak uit, zal hem vanavond wel eens thuis bekijken in Q3.
Ik speel toch met picmip 0 en lightmap 1 dus detail genoeg :)

Systeem Specs

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
ziet er wel errug lachuh uit was met Q3 ook altijd bezig een grappig mannetje in elkaar te flansen maar zo vet heb ik hem nog niet gekregen...

Verwijderd

Hij is mooi hoor :)

Als ik binnenkort ADSL heb en alle nieuwe patches/levelpacks/mods/rebuilds etc heb gedowned, doe ik die van jou er ook bij.
Pagina: 1