grundig 72 cm breedbeeld bolbuis (€ 500,-) en een dvdspeler met surroundset (€ 1000,-)
Samnsung owz
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
waar?? die grundig tv dankleefding schreef op 10 oktober 2002 @ 19:28:
grundig 72 cm breedbeeld bolbuis (€ 500,-) en een dvdspeler met surroundset (€ 1000,-)
want bij tv interessert bol of plat me weinig. Ik zie het verschil natuurlijk nooit zo goed. En dan nog van de tv zit ik meestal redelijk ver vandaan
Zoveelste topic waar ik met Loewe antwoord............
ARME AOW’er
Als je € 1500,- te besteden hebt, zou ik je willen aanraden om eens bij Correct of een speciaalzaak naar binnen te lopen, en een demonstratie van een aantal Loewe TV's te vragen. Ik heb een jaar geleden de hele range van Loewe met elkaar vergeleken, en daarna andere merken ernaast gezet. Ik kwam tot de -subjectieve- conclusie dat Loewe veruit het strakste beeld geeft van alle TV's die ik heb gezien. Zeker i.c.m. een DVD-speler zal je je ogen uitkijken. Bovendien vind ik dat ze ook nog eens echte design-TV's ontwerpen van zeer hoge kwaliteit. Ik heb zelf de Planus gekocht, en geniet nog iedere dag van zowel het design als van het beeld. In één woord: Geweldig. Een goed merk DVD-speler ernaast, en je bent verkocht.
Philips 70cm 100hz breedbeeld volledig vlakke beeldbuis.
Aanrader ik heb er ook eentje staan.
Geluid is niet intressant, gaat toch vaak over een DD set.
Aanrader ik heb er ook eentje staan.
Geluid is niet intressant, gaat toch vaak over een DD set.
Verwijderd
Ben je gek, koop een Loewe, qua functies design en beeld echt een klasse hoger!
(m'n ouders hebben er een, jammie)
(m'n ouders hebben er een, jammie)
Verwijderd
Das geen moelijke keus in dit prijssegment. Ik zou de nieuwe Philips 28PW9527 100% Pixelplus (33% meer beeldlijnen) kopen voor ongeveer 1400.= Prachtig beeld en design.
Me gaat voor een loewe of als je geld te veel heb een b&o
Ik kies voor loewe omdat we die zelf hier een hebben
Ik kies voor loewe omdat we die zelf hier een hebben
Die grijze met zoveel mogelijk knopjes en plat beeld.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()