Ik ben me dus langzaam aan steeds meer aan het verdiepen in de electronica, begon allemaal met de zelfgemaakte IR ontvanger die inmiddels werkt. De volgende stap word waarschijnlijk een baybus en ja daar zijn genoeg schema's en zo voor te vinden en daar vraag ik ook niet om. Ik wil dus weten of het echt nodig is om dat op zo'n ge-etst printje te doen en of het niet gewoon kan met gaatjesprint. Het is me nog steeds niet duidelijk wat nou de verschillen zijn en of je alles wat je wilt maken ook op gaatjesprint zou kunnen doen.
Heeft iemand van jullie misschien een site over hoe te werken met printplaatjes en de verschillen tussen de 2 soorten printen??? Reacties in dit topic zijn natuurlijk ook welkom.
ik hoorde van iemand dat je ook een soort experiment opstelling kan maken op gaatjes print waar je dan al je schakelingen op kunt maken zonder te hoeven solderen zodat je ze eerst kan proberen???
Heeft iemand van jullie misschien een site over hoe te werken met printplaatjes en de verschillen tussen de 2 soorten printen??? Reacties in dit topic zijn natuurlijk ook welkom.
ik hoorde van iemand dat je ook een soort experiment opstelling kan maken op gaatjes print waar je dan al je schakelingen op kunt maken zonder te hoeven solderen zodat je ze eerst kan proberen???
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo