Toon posts:

Probleem maar weet niet wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarneer ik mijn computer aan doet. En ik doe een wat zwaarder proces (denk hierbij aan cd branden gegevens kopieeren (1 gb) enz.) dat stopt zoineens mijn pc ermee. En dan reboot die.

Het ligt in ieder geval niet aan het Besturings systeem, want die heb ik nu al zo ongeveer 8 vervangen en verschillende soorten geinstalleerd.

Dit zijn mijn specs:

Amd Athlon 1 gig
256 SD ram
32 Mb Geforce mx 400
Live sb 5.1
40 gig hdd

Zou het misschien aan de SD ram kunnen liggen ofzo?? Zo jah heeft dan ook iemand misschien idee met welk proggie ik het memory kan testen.
b.v.d.

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45
Hoeveel IDE-apparaten heb je erin zitten en wat voor voeding heb je?

Verwijderd

Topicstarter
2 IDE apparaten een hdd en een cd writer. 32-12-40

En de voeding Antec True Power 430 Watt.
Is net nieuw want eerst dacht ik dat het daar aan lag.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 21:18
zou het niet gewoon kunnen zijn dat als je wat meer van je pc vraagt de boel wat warmer word en op een gegeven moment zo warm dat bios zegt ho eens uit dat ding? weet niet of je cputje oc'ed is?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er net een Tornade 7 op gekocht om ook dat te voorkomen. Die koelt echt super erg dus die optie valt ook eigenlijk weg.

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 23:42
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 19:35:
ik heb er net een Tornade 7 op gekocht om ook dat te voorkomen. Die koelt echt super erg dus die optie valt ook eigenlijk weg.
Ik neem aan dat je dat baseerd op de temperatuurwaardes die je via een progje/in de bios gecontroleerd hebt tijdens/vlak na hooge load? (copieren bestanden)

zo ja, meld dan gelijk de temp waardes ff... zo nee.... zou ik dat toch nog even doen voor de zekerheid :Y)
Pagina: 1