Ik draai windhoos 2000 , maar hij geeft mijn vrije schijfruimte niet goed aan. Ik heb al scandisk en nog wat disk fixers/cleaners gedraait, maar de vrije schijfruimte blijft verkeerd staan. Hoe los ik dit op?
Hoi 
Omdat je topic niet voldoet aan FAQ Forumgedrag -> Topicstart en Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 gaat het op slot.
Je geeft echt veel te weinig informatie
Omdat je topic niet voldoet aan FAQ Forumgedrag -> Topicstart en Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 gaat het op slot.
Je geeft echt veel te weinig informatie
Windhoos? Wat is dat? Zitten we op gathering.knmi.net?
En wat is er fout aan - hoe weet je dat het fout is?
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 - lees het stuk over het drie stappenplan even door. Dit probleempje is heel vaak behandeld, zoek even en geef dan aan wat je al hebt geprobeerd (zoals verborgen systeembestanden en de verschillende "soorten" vrije ruimte). Lees dan ook FAQ Forumgedrag: topicstart even door voor je een nieuw topic opent
Edit: grrrmbl vervelende lite-mod. Istie seconden eerder
En wat is er fout aan - hoe weet je dat het fout is?
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 - lees het stuk over het drie stappenplan even door. Dit probleempje is heel vaak behandeld, zoek even en geef dan aan wat je al hebt geprobeerd (zoals verborgen systeembestanden en de verschillende "soorten" vrije ruimte). Lees dan ook FAQ Forumgedrag: topicstart even door voor je een nieuw topic opent
Edit: grrrmbl vervelende lite-mod. Istie seconden eerder
[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 10-10-2002 19:07 . Reden: ik = nog steeds langzaam ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()