Toon posts:

mp3cdspeler aansluiten op autoradio.....(again)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze vraag al eerder gesteld maar daar komt ie weer:
Ik heb zo'n lennox mp3cd speler en wil die in de auto aansluiten op de autoradio.
Het probleem is, dat er geen input aansluiting is om je kabeltje(van je lennox output) makkelijk in te prikken.

hoe kan ik hem dan aansluiten? Ik heb namelijk ook wel eens iemand gezien die zijn minidisk had aangesloten op een autoradio zonder input.

plzz help me

Verwijderd

Topicstarter
plzzz somebody?

• asusk7m550
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 11:49

asusk7m550

Athlon 550@500

Je kunt een adaptertje kopen. Aan de ene kant is het een cassete bandje, en deze doe je in de radio (moet je natuurlijk wel een radio met bandje hebben).
Aan de andere kant zit een plug die je in de uitgang van je mp3cdspeler kan stoppen.
Nu nog even een bandje afspelen en spanning voor je mp3cdspelere en alles werkt

It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.

Verwijderd

Topicstarter
maarb is dat dan niet slechte kwaliteit (hetzelfde als een bandje)?

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

de geluidskwaliteit wordt net zo goed als de cassettespeler van je autoradio cassettebandejes kan lezen...
Bij de MediaMarkt zijn ze te koop voor f35 (setjes met voedingsadapter f60-f70)
Bij www.conrad.nl f30 (minimale bestelling f35...)
en bij Halfords zijn ze als het goed is te koop in setjes met een voedingsadapter voor +/- f70-f80

En ik zie nu dat je in Rdam woont; MediaMarkt dus (ze liggen bij allerlei andere audiokabeltjes en blauwpaarse Vivanco verpakkinkjes --ja, ik heb er pas ook een gekocht)

Verwijderd

Topicstarter
thnx
Pagina: 1